ادامه ۴ روش واسه ارتقای کیفیت بازاریابی محتوا

ادامه ۴ روش واسه ارتقای کیفیت بازاریابی محتوا

از مهدی دهبان مقالات آموزشی بدون دیدگاه

همون طورکه در قسمت اول به متدهایی واسه ارتقای کیفیت اشاره کردیم، در آخرین قسمت این مقاله به راه کارای تولید بهترمحتوا و جلو بردن متمرکز و هدف دار واسه رسیدن به این هدف میپردازیم

۲
بازاریابی محتوا رو بهتر انجام بدین،

راه هایی که به بهتر انجام شدن بازاریابی محتوا کمک می کنن:

  • محتوای تصویری بیشتری رو اضافه کنین

محتوای تصویری یک راه موثر واسه افزایش اشتغال، تاثیر و قدرت محتوا است

این مورد خیلی با اهمیته
اطلاعاتی که تا الان شنیدین رو کنار گذاشته و از ایده ها، داده ها، آمار و تحقیقات خودتون استفاده کنین
استفاده از این داده های منحصر به فرد راهی موثر واسه جذب هدف دار مخاطبه

  • محتوای تکراری رو عوض کنین

مصرف کنندگان محتوا با در نظر گرفتن شکل ای که به محتوا جذب شدن، تغییر روش میدن
اینترنت اشیا (The Internet of Things ) و تکنولوژی پوشیدنی (وسایل الکترونیکی که به عنوان لوازم فرعی روی اعضای بدن استفاده می شن و توانایی اتصال به اینترنت رو دارن
) جنبشی رو ساخته ان که مردم طبق اون عکس العمل نشون میدن 

مطلب مشابه :  پیامدا وعوامل مؤثر بر روش‌های پرورش بچه

  •  محتوای بازاریابیتان رو در جوامع مجازی بیشتری تبلیغ کنین:

هرچند در گذشته با آپدیتای پیج فیسبوک ، عاشق محتوای اون شدین و طبق اون عمل کردین، و بعدا الگوریتم فیسبوک تغییر کرد ولی حالا خوبیش اینه هنوزم کاربران مشتاق عضویت در گروه های فیسبوک هستن، به ویژه در گروه های منحصر به فردی که محتوا موثر،خاص و هدفمنده
پس از این وسیله استفاده کنین

راه های زیادی واسه بهتر شدن محتوای بازاریابی هست
 موسسات زیادی وجود دارن که در صحنه بازاریابی محتوا سرگردان هستن و روش هدف دار نامشخص و فرآیندهای غیر متمرکز و انباری از مهارتای نا کارامد دارن
واسه این دسته از موسسات پیشنهادای بالا رو به کار ببرین

۳
 روی بازاریابی محتوا تمرکز کنین

بازاریابی محتوا رو باید هدف دار و متمرکز بکنین
هدف باید شما و موسسه تون تعریف کنه

بیشتر تجارتا هدفای زیر رو دارن:

– هدایت بیشتر

– سود سهام بیشتر

– مشتریان بیشتر

– اشتغال بیشتر

اگه تا الان بازاریابی محتوا رو بدون هدف انجام دادین، تعجبی نداره که وجود تلاشای بسیار موفق نشدین
بهتره روی تلاش هاتون در راه رسیدن به هدف تمرکز کنین
هدف پایانی طبق وجود شرکت شما متفاوت هستش
اگه هدف جلب مشتری بیشتر است، به اون فکر کنین و از محتوای بازاریابی واسه رسیدن به اون استفاده کنین
 

از خودتون این سئوال رو بپرسید: جمع کل درآمدهای شرکت موجب تغییر سود سهامتان شده؟ پولی رو به دست آورده اید؟

۴
به انجام بازاریابی محتوا ادامه بدین

شاید تلاشای ساده تون به نتیجه نرسیده وناامید شدین
شاید در مورد متدها گیج شدین
شاید تاکتیکای متغیر، تکنولوژی و محتوا سخت باشن
بازاریابی محتوا سریع به نتیجه نمی رسه
بجای آزاد کردن همه چیز، به اون زمان بدین و با روشی هدف دار به بازاریابی ادامه بدین

  • تغییر راه کار خوبیه

بازاریابی محتوا تغییر می کنه
شکی در این مورد نیس

سوالهای مهمی که ما نیاز داریم تا به اونا جواب داده شن، یعنی :

– چیجوری تغییر می کنه؟

– در آخر چه کاری رو باید انجام بدیم؟

تهیه شده در، به نقل از

واسه کسب اطلاعات بیشتردر این بخش به مقاله تخصصی ۱۰ قانون مهم در بازاریابی محتوا مراجعه کنین