اهمیت دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارا

اهمیت دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارا

از لیلا مسکوب مقالات آموزشی بدون دیدگاه

اهمیت و تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر  کسب و کارا

کسب و کارای امروزی مجبور به استفاده از وسیله ها و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ در کسب وکار خود هستن
چون که در فضای رقابتی شدید ایجاد شده در کسب وکارها، کسب وکاری موفق هستش که واسه معرفی کالا و خدمات خود از وسایل نوین دیجیتال مارکتینگ استفاده کنه و از اهمیت دیجیتال مارکتینگ باخبر باشه

در پروسه بازاریابی با استفاده از وسیله ها و تکنیکهای دیجیتال مارکتینگ جدا از اثر بهتر و بالاتر ، شما میتونین تا به پیشرفت و رشد کسب وکار خود هم بدین

واسه حضور در این بخش و استفاده از این وسیله ها شما اول باید با طراحی و ساخت سایتی به معرفی کالا و خدمات خود از این روش بدین
بعد از طراحی سایت می تونید با استفاده از ابزارهایی مثل سئو و یا سیستم تبلیغات گوگل(گوگل ادوردز) بصورت هدف دار به ایجاد ترافیک و بازدیدکننده به سایت خود بدین
اهمیت دیجتیال مارکتینگ اینجاس که خود رو نشون می بده یعنی شما باید چگونگی استفاده و به صرفه بودن هر ابزاری رو با استفاده از آن سبک سنگین کنین

در مرحله بعد و بعد از ورود کاربران به سایتتان با استفاده از ابزارهایی مثل ایمیل مارکتینگ می تونید به ایجاد فروش و تبدیل بازدیدکنندگان سایتتان به خریدار بدین

تموم این مراحل در درجه اول با هزینه های بسیار پایین تری نسبت به مدلهای بازاریابی سنتی انجام میشه و خود این موضوع بر اهمیت دیجیتال مارکتینگ اضافه می کنه، به این صورت که واسه جذب مخاطبان و بازار هدف کسب وکارتون با استفاده از مدل های بازاریابی سنتی هزینه های بسیار بالاتری رو باید بدین

مطلب مشابه :  معنی آموزش علاوه بر خدمت از دیدگاه روانشناختی

در درجه دوم در فضای دیجیتال مارکتینگ امکان معرفی کالا و خدمات تون رو به اقصی نقاط دنیا بصورت گسترده و هدف دار دارین
این در حالیه که شما در بازاریابی سنتی امکان معرفی کالا و خدماتتون رو به شکل گسترده و گسترده نداشته و در آخر بصورت تبلیغات در رسانه هایی مثل تلویزیون و نشریات به معرفی کسب وکار خود و اونم بصورت غیرهدفمند می تونستید بدین

و در درجه سوم این نوع تبلیغات و بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ به آسونی و راحتی قابل اندازه گیری، امتحان و بهبود هستن در حالیکه این حالت در فضای تبلیغات سنتی وجود نداره

و در درجه چهارم امکان انجام فعالیت ها و فرآیندها بصورت خودکار و خودکار در بستر دیجیتال مارکتینگ هست

یعنی بعد از ایجاد ترافیک و بازدید کننده واسه سایت تون، کاربران بعد از ورود به سایتتان می تونن به انتخاب و مقایسه ی کالا و خدمات مورد نظرشون کرده و در مرحله بعد با پرداخت آنلاین وجه شون خرید خود رو با موفقیت بکنن و بعد از خرید رسید کالای مورد توجه به واحد مربوطه انتقال یافته و اون واحد اقدام به تحویل کالا و خدمات مشتریان کنه

حتی اگه زمینه فعالیت شما مباحث آموزشی و فروش و عرضه فایلهای دانلودی باشن دیگر بحث تحویل کالا و خدمات هم مطرح نیس و خواهندگان می تونن بعد از پراخت وجه شون فایل خود رو فورا دانلود کرده و از آن استفاده کنه

شما حتی می تونین با استفاده از مدلهای ایمیل مارکتینگ بعد از ورود کاربران به سایتتان ایمیلها و اطلاعات تماس اونا رو جمع آوری کرده و با ارسال کوپنهای تخفیف و پیشنهادای ویژه به اونا، اونا رو تشویق و تشویق به خرید از سایتتان کنین

مطلب مشابه :  رابطه بازنشستگی با عزت نفس و جنس و سن

پس با استفاده از مدلها و وسایل دیجیتال مارکتینگ هم امکان رشد و پیشرفت کسب وکار خود رو جفت و جور کرده اید و هم با ارائه خدمات و سرویسهای بهتر و افزایش رضایت مشتری هاتون خود رو از رقبا کار و کاسبی خود جدا کرده اید

حال در این جا یک سئوال مطرح می شه که به خاطر اجرای دیجیتال مارکتینگ واسه کسب و کارا نیاز به آموزش تخصص و مهارت خاصی هست؟ جواب به این سئوال مثبته با در نظر گرفتن پیشرفت هر روزه وسیله ها در دنیای دیجیتال به روز بودن و استفاده از آموزشای حرفه ای واسه کسب مهارت در مورد دیجیتال مارکتینگ بسیار کمک کننده و با اهمیته

پس آکادمی دیجیتال مارکتینگ دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال رو به شکل یه برنامه آموزشی سه ماهه و ۱۲۰ ساعته طراحی و ارائه کرده
در این برنامه آموزشی اصول دیجیتال مارکتینگ، کارگاهای تخصصی و تهیه کمپین و روش هدف دار دیجیتال مارکتینگ به شکل عملیاتی آموزش داده می شه

در آخر این دوره انتظار میره علم پژوهان محترم مهارت تصمیم گیری ، اجرا و امتحان کمپینای دیجیتال مارکتینگ رو بدست بیارن

شما می تونین واسه دریافت اطلاعات بیشتر به بخش دوره های آموزشی آکادمی دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنین

دیدگاهتان را بنویسید