اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در دیجیتال مارکتینگ

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در دیجیتال مارکتینگ

از ماهان موسوی مقالات آموزشی بدون دیدگاه

وسیله ها و روش هدف دارای مدیریت ارتباط با مشتری در موفقیت یک کسب وکار امروزی بسیار لازم و مهم هستن
عبارت “مدیریت ارتباط با مشتری”  ً به مجموعه کارایی مربوط می شه که شامل مدیریت اطلاعات مشتریان، بررسی رفتار مشتریان و استفاده از اطلاعات بدست اومده واسه به روز رسانی روش هدف دارای ارتباط با مشتریاس
سیستما و وسایل مدیریت ارتباط با مشتری به طور زیادی واسه جمع آوری اطلاعات مشتریان از بین کانالای جور واجور ارتباطی مثل ایمیل، تماس، شبکه های اجتماعی، سایت و … طراحی شدن

ایزارهای مدیریت ارتباط با مشتری واسه بهتر شدن روابط کارکنان با مشتریان با جفت و جور آوری اطلاعات کامل در مورد مشتریان مثل اطلاعات شخصی، ویژگیای اصلی، تاریخچه خرید، علائق، نگرانیا و اطلاعات به درد بخور دیگر طراحی شدن
این وسیله ها به طور زیادی این امکان رو به وجود آورده ان که شرکت با مشتریانش ارتباط برقرار کنه و پاسخگویی مناسبی داشته باشه

مدیریت ارتباط با مشتری واسه تجارت الکترونیک بسیار حیاتیه

طبق آمارها و تحقیقات انجام شده، نزدیک به ۴۰ درصد فروش کسب و کارای تجارت الکترونیک به شکل دیجیتالی انجام می شه
به طور خاص، وقتی مشتری در دیجی کالا یا بامیلو یا … دنبال کالایی می شه، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری این رو می فهمه و در بازدید بعدی فرد دوباره بهش کالاهایی رو که جستجو کرده نشون میده
ارزشی که مدیریت ارتباط با مشتری به برند میده به گونه ایه که تعداد مشتریانی که همیشه به سایت وصل و در سایت آنلاین هستن بیشتر می شه
وقتی که خرید آنلاین به وسیله موبایل گسترده شه، قائدتاً انتظار اون میره که درصد فروش دیجیتالی بیشتر شه
پس گسترش تجارت الکترونیک هنوز به نیمه راه هم نرسیده

مطلب مشابه :  تقسیم بندی مشاغل طبق استرس

مدیریت ارتباط با مشتری به شما این امکان رو میده که سرویسای دیجیتال مارکتینگ رو هدف بذارین

با اطلاعاتی که شرکتا از وسایل مدیریت ارتباط با مشتری بدست می یارن، می تونن سرویسای مناسب دیجیتال مارکتینگ رو شناسایی کنن و واسه مخاطبانشون استفاده کنن
با شناسایی ابزارهایی که سرنخا رو به مشتری تبدیل می کنه، کسب وکارها می تونن بهترین وسیله رسیدن به مشتریان خود رو شناسایی کنن
طبق سابقه جستجوی افراد در وب و اینکه کدوم شبکه اجتماعی رو بهتر می دونن، میشه وسیله مناسب رو واسه ارائه خدمات به اونا شناسایی کرد که فرد به فرد فرق داره

با ارائه رویکردهای شخصی سازی و هدف گذاری شده، کسب وکارها تصویر ذهنی ای رو که از خود تو ذهن مخاطبان ایجاد کردن می تونن بهبود بخشن
به هر حال مدیریت ارتباط با مشتری می تونه ابزاری باشه که مرز بین موفقیت و شکست یک کسب وکار باشه

مدیریت ارتباط با مشتری به طور عجیبی کم هزینه س

شایدً در مورد مدیریت ارتباط با مشتری این رو شنیدین که هزینه ای مناسب و کم داره
تنظیمات درست سیستم مدیریت ارتباط با مشتری هزینه های فشار روی کارکنانتون رو کم می کنه، کاغذبازی شما رو با داشتن اطلاعات مشتریان به کمترین حد ممکن میرسونه و به کسب وکارها اجازه میده که واسه جفت و جور نیازای خود از منابع کمتری استفاده کنن
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در اول امر به ویژهً واسه استارتاپا سیستم گران قیمتیه، اما در دراز مدت هزینه های اضافی شما رو کم می کنه

مطلب مشابه :  معنی نظامای نمیه مختار

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری هزینه های زیاد شما رو به کمترین حد ممکن رسونده، مراحل دیجیتال مارکتینگ شما رو در فضایی منطقی و مناسب قرار میده و به شرکتا اجازه میده که طبق هدف اندازه فروش و سطح بالقوه رشد و پیشرفت، نوع ارتباط با مشتریان خود رو تعیین و اولویت بندی کنن

منبع: omahamediagroup

دیدگاهتان را بنویسید