بازاریابی درونگرا و نقش اون در دیجیتال مارکتینگ چیه؟

بازاریابی درونگرا و نقش اون در دیجیتال مارکتینگ چیه؟

از مهدی دهبان مقالات آموزشی بدون دیدگاه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بازاریابی درونگرا

بازاریابی درونگرا یا inbound marketing یک بازاریابی ربایشیه
بازاریابی داخل گرا بجای استفاده از متدهای قدیمی مثل خرید تبلیغات، خرید لیستای ایمیل یا تماسای غیر مستقیم، با استفاده از محتوای جذاب اعتماد مشتریا رو جلب می کنن
بازاریابی داخل گرا واسه جذب مشتریا به اجناس و سرویسا از ۲ معنی بنیادی  استفاده می کنه:

محتوا: در موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی، ساخت محتوای آنلاین (صفحات وب، مقالات وبلاگ و پیامای اجتماعی) راهی به درد بخور واسه جذب مشتریایی بالقوهه

معنی: محتوایی که مشتریا رو به طرف خرید محصولاتتون می بره رو کشف کنین و کارکرد مخاطبانتون رو در سایت پیش بینی کنین

مهم تر از همه اینه که بازاریابایی از این نوع مارکتینگ استفاده می کنن که فهمیدن تجارت اونا با محتوایی رشد می کنه که طبق نیاز و علاقه مشتریان بالقوه اونا باشه

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مطلب مشابه :  شکل های جور واجور روش های هدف دار تنظیم هیجان از نظر بقیه نظریه پردازان

دیدگاهتان را بنویسید