بهینه سازی اینستاگرام

بهینه سازی اینستاگرام

از ماهان موسوی مقالات آموزشی بدون دیدگاه

اگه شما مثل خیلی از برندهای جور واجور هستین، شک نداشته باشینً در مورد تعداد کاراکترهای بهینه پستای اینستاگرام حتی فکر هم نکردین
اگه کپشن پستای اینستاگرامی بهترین برندها رو ببینین، متوجه میشین که به طرف کوتاه تر شدن پیش می رن
با اینحال که تعداد کاراکترهایی که می تونین استفاده کنین نامحدود نیستن اما تعداد کاراکترهای بهینه واسه پستای اینستاگرامی هست
 پس، بهینه سازی اینستاگرام واسه هر برندی واجبه

تعداد کاراکترهای بهینه واسه کپشن پستای اینستاگرامی: ۱۳۸ تا ۱۵۰ کاراکتر

اگه شما خواهان بیشترین حد کردن رفت و امد مخاطبان با پست اینستاگرامی خود هستین در کپشن پستای خود از ۱۳۸ تا ۱۵۰ کاراکتر استفاده کنین
چون پستاتون عکس یا فیلم هستن کپشنا می تونن مخاطبان رو به رفت و امد با پستاتون مجبور کنن

تعداد بهینه واسه هشتگ پستای اینستاگرامی: ۵ تا ۱۰ هشتگ

هشتگا بهترین راه دیده شدن پستاتون و هم اینکه راحت ترین راه واسه جذب مخاطب جدید به پیج اینستاگرام شمان
دیجیتال مارکترها هم این قضیه رو می دونن اما به امید بازدید بیشتر از بیشتر از ۲۰ هشتگ در هر کپشن استفاده می کنن، با اینکه که پر کردن کپشن با تعداد زیادی هشتگ اصلاً نتیجه ای رو که در انتظارش هستین تضمین نمی کنه
حتی، ممکنه به ضرر برندتون و صفحه اینستاگرامتان تموم شه و رفت و امد مخاطبان با پستاتون کمتر شه

یکی دیگر از خطراتی که ممکنه پیج اینستاگرام شما رو تهدید کنه، shadowban شدنه
به این صورت که اگه در هر کپشن تعداد زیادی هشتگ تکراری که در تموم پست هاتون نوشته اید، استفاده کنین اینستاگرام پستاتون رو در یافته های جستجوی اون هشتگ نشون نمی ده که این خود ضربه بزرگی به برند شماس

مطلب مشابه :  وسیله مدیریت تگ گوگل چیه؟ قسمت دوم

همونجوریکه در شکل هم مشاهده می کنین تعداد بهینه واسه هشتگ جهت رفت و امد بیشتر مخاطبان، ۸ تا ۱۲ تاست