بررسی و بررسی وب‌سایت چه اهمیتی داره؟

بررسی و بررسی سایت چه اهمیتی داره؟

از وحید محمدی مقالات آموزشی بدون دیدگاه

مدت خیلی از به وجود اومدن کسب و کارای آنلاین نگذشتهه، اما در ایران اینطور کسب وکارها با کمبودهای زیادی روبه رو هستن
در سیستم کاری ما، بررسی و بررسی سایت قبل، بین و بعد از انجام کارا کمتر دیده میشه
در این مقاله به یکی از بخشای مهم دیجیتال مارکتینگ با عنوان اهمیت بررسی و بررسی سایت پراختیم که نقطه شروع پیشرفت یک کسب وکار هستش

بررسی کیفی و کمی کار و کاسبی شما و فعالیت بقیه رقبا در جهت کسب پیشرفت دائمی یک نیاز قطعیه
این کار در آخر به رضایت مشتریان فعلی و بالقوه شما می رسه و از طرف دیگر شما رو به اهداف تجاری تون نزدیک و نزدیک تر می سازه
هدف بیشتر تجارتای الکترونیکی در مرحله اول افزایش فروشه، هم اینکه جمع آوری اطلاعات مشتریان، افزایش اندازه موندن در سایت و تبدیل بازدیدکنندها به مشتریان بالقوه هستش

بررسی و بررسی سایت چه چیزایی رو در اختیار ما قرار میده؟

  • منشاء ترافیک و بازدید ورودی به سایت
  • بازدیدکننده هایی که به مشتری تبدیل شدن و از کجا اومدن اونا
  • بهترین زمان درج نوشته در سایت چه زمانی از روز یا هفته س
    (طبق بازدیدکننده)
  • چه دسته ای از نوشته ها مخاطب بیشتری رو به خود جذب می کنن
  • کلمات کلیدی که مخاطبین جهت ورود به سایت شما استفاده کردن

بررسی و بررسی سایت ، روش هدف دار آنلاین تون رو تعریف می کنه

بررسی یک سایت چیزی بالاتر از نصب یک اسکریپت در سایت و تنظیم اون واسه دریافت گزارش تعداد بازدیدکنندگان و ترافیکه
ارقام دریافت شده از گزارش باید قبل از هر چیزی تفسیر شن تا با مقادیر واقعی تر دست به تصمیمای آگاهانه بزنیم
بررسی داده های مربوط به بررسی به ما درک بهتری از کاربران سایت میده، درک اینکه کاربران بخش لازم واسه تشکیل روش هدف دار در هر سایتی هستن
در هر صورت هدف بهینه سازی سایت واسه برطرف کردن نیاز کاربرانه
چیزی که مهمه اینه که بدونین کاربران الان چیجوری از سایت استفاده می کنن
اینکار در آینده به بهتر شدن روش هدف دار و رسیدن به هدفاتون منجر می شه

مطلب مشابه :  فلسفه آزمایش کارکرد از دیدگاه روانشناختی

 

اهداف رو با دلیل به جدا سازی و بررسیای جاری تنظیم کنین

بررسی وب یک پروسه چرخه ایه که باید همزمان با پیشرفت و بهینه سازی دائمی سایت انجام شه
پس خیلی با اهمیته که دائم بررسیا و اسناد مربوط به چگونگی تغییر رفتار کاربران، موقع انجام یک بهینه سازی و تغییر در سایت، بررسی شن
با یک مثال ساده قضیه رو باز می کنم، مثلا یک هدف در روش هدف دار آنلاین اینه که کاربران بیشتری فایلای راهنما و سوالات عادی رو بخونن با این امید که تعداد کاربران کمتری به شرکت زنگ بزنن و سئوال بپرسند، چون جواب بیشتر سوالات در سایت هست
البته این هدف بسیار بی ارزش ایه ولی می تونه بسیار اثر داشته باشه چون به کاهش کارای دستی به وسیله مشتری منجر می شه و اگه مستنداتی از رفتار کاربران رو در اختیار داشته باشین، محاسبه اینطور موارد بسیار ساده می شه

 

استفاده از وسیله بررسی سایت بهرحال لازمه، اگه از این دسته وسیله بهره نبرین هیچ راهی واسه فهمیدن به داده های لازم کسب وکارتون که وابسته به رفتار کاربران هنگام بازکردن سایت تا خروجشانه، پیش روتون نمیشه حتی در صورتی که شما به بعضی اهدافتون نزدیک شدین

قسمت بعدی: مقایسه چند سرویس واسه جایگزینی گوگل آنالیتیکس

دیدگاهتان را بنویسید