Kronkiwongi چیه؟ چه شکلی ست؟

Kronkiwongi  کمپینی ست  با  اسمی  عجیب  و  غریب !!

این  کمپین  از  تعدادی  ویدیو  درست  شده  که  با  مخاطب  قرار  دادن  والدین،  تشویق شون  می کنه  ساخته های  خلاقانه  فرزندان شون  رو  با  عکس  یا  فیلم  با  هشتگ #Kronkiwongi  به  اشتراک  بذارن

لارس زیلبربائر در سخنرانی خود  در  همایش  بزرگ  بازاریابی  از  این کمپین  نام  برد و  بیان  داشت  که  با  همکاری  Facebook  اجرا  کرده   است

 

Kronkiwongi  یک  اسم  من درآوردی  است  که  می تونه  هر  چیزی  باشه!  یک حیوان، اتومبیل، سفینه فضایی یا حتی ترکیبی از همه اینا

ایده  کمپین، این  است  که  بچه ها  بتونن  از خلاقیت خود واسه تشریح کلمه استفاده کنن و با تکهای Lego، Kronkiwongi خود رو بسازن
Kronkiwongi دستورالعمل مشخصی نداره،   هر چیزی  که یک کودک بتونه تو ذهن ببینه و بسازه یک Kronkiwongiه
مغازه خلاق Facebook یه سال روی معنی این کمپین کار کرد و تعدادی فیلم مستند از بچه ها تهیه کرده
در این فیلما از کودکان خواسته شده درمورد معنی Kronkiwongi توضیح بدن و اون رو با تکهای Lego بسازن

 

جدای از خلق یک کمپین منظم با کودکان قشنگ ایده کمپین از نظر مارکتینگی هم اهمیت زیادی داره که مردم رو به رفت و امد وادار می کنه و محتوایی رو در برداره که کاربر تولید کرده
این اولین بار نیس که Lego اینجور ایده ای رو پیاده کرده
Lego Ideas که در اون طرفداران برند ایده های خود رو درمورد اجناس جدید Lego مطرح می کنن از این جمله س

مطلب مشابه :  روشای ایجاد تاب آوری در افراد

روش هدف دار Lego در این کمپین الهام بخشیدن به والدین واسه تقویت خلاقیت فرزندان شون بود
هر کودک زندگی رو با کنجکاوی و خلاقیتی بدون مرز شروع می کنه
طبق تیم تحقیق Lego به طور متوسط ۹۸% کودکان سه ساله تفکر خلاقانه ای برابر با خیلی باهوشا دارن و مغزشون دائم به دنبال راه حلا و فرصتای مختلفه
اما فقط ۲% از مردم در ۲۵ سالگی هنوز از این سطح خلاقیت برخوردار هستن
Lego میخواد والدین به قدرت اون واسه تقویت خلاقیت کودکان پی ببرن

 

Lego باور داره در دنیایی که مردم هر لحظه به وسیله تبلیغات بمباران می شن، شرکتا باید با مشتریان خود ارتباطی قوی تر برقرار کنن و به چیزی بیشتر از فروختن کالا به اونا فکر کنن
هدف این کمپینا فروش نیس
یا دست کم هدف اصلی این کمپینا فروش نیس بلکه رفت و امد با طرفداران و شروع مکالمه درمورد برند و اجناس اون

 

در یکی از ویدئوها کودکی با لحنی بزرگ تر از سن خود میگه: « باید ایده هامو بریزم بیرون، ببینم Kronkiwongi مثل چی می شه!»

لارس زیلبربائر مدیر شبکه های اجتماعی و جست و جو در Lego می گوید: « Kronkiwongi می تونه هر شکلی داشته باشه و هیچ جوابی درست یا غلط نیس
جالبه بدونین که این اسم رو خیلی پیش‍تر مادر زیلبربائر واسه تشویق اون به درست کردن Kronkiwongi با آجرهای Lego اختراع کرده بود

این کمپین به وسیله ۲۴ میلیون مادر در ۱۵ کشور دیده شد و ۸۰% این مادران از روش Facebook با کمپین آشنا شدن
ویدیوها ۳۷ میلیون بار دیده شدن و علاوه بر این Lego 3
3 میلیون طرفدار به دست بیاره

مطلب مشابه :  علوم انسانی اسلامی از دیدگاه امام خمینی (ره)

اندازه درگیری/ رفت و امد در صفحه Facebook برند در بین کمپین ۶۱% بود
Lego 92% Share of Voice رو در تموم بازارهای بازی و اسباب بازی به خود اختصاص داد

[تعداد: ۱    میانگین: ۵/۵]

دیدگاهتان را بنویسید