بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

بهترین سایت های خرید رپورتاژ آگهی

(بروز رسانی اسفند ۹۸)
با توسعه روز افزون اینترنت و شبکه های اجتماعی، روش های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی هم روز به روز در حال پیشرفت است. انواع رپورتاژ آگهی هم یکی از جدید ترین متدهای بازاریابی اینترنتی است. با این روش در سایت هایی که از میزان بازدید بالایی برخوردار هستند رپورتاژها را قرار می دهند، آن هم به این صورت که ابتدا یک لینک از سایتی دیگر باشد و آن را دقیقا مرتبط با محتوای سایت تان انتخاب کنند.
اگر صاحب کسب و کار باشید، قطعا این جمله شنیده اید که می گویند، آگهی تبلیغاتی خوب، آگهی است که مردم متوجه جنبه تبلیغاتی آن نشوند! امروزه بسیاری از آگهی هایی که در اکثر رسانه های مختلف و شبکه های اجتماعی منتشر می شوند، جنبه تبلیغاتی دارند و علتش هم این است که تاثیر این روش بسیار زیاد است. در عصر حاضر مردم دیگر توجه خاصی به تبلیغات ندارند و کمتر کسی برای بازدهی بیشتر به سراغ تبلیغات سنتی می رود! چراکه تبلیغات سنتی نه تنها دیگر کاربردی ندارند بلکه بسیار کسل کننده هستند، به همین خاطر رپورتاژ آگهی سایت های معتبر تبدیل به یک نوع روش تبلیغاتی بسیار محبوب و موثر شده است.
رپورتاژ آگهی یک شیوه تبلیغاتی عالی برای برندسازی و افزایش اعتبار یک سایت اینترنتی است. اگر شما هم قصد شروع یا پیشرفت کسب و کارتان را دارید، بهترین گزینه این است که سری به بهترین سایت های رپورتاژ آگهی بزنید. در چنین مجموعه هایی با رعایت تمامی قوانین سئو و محتوا نویسی و از همه مهم تر با در نظر گرفتن تمام نیاز ها و استراتژی هایی که شما در نظر دارید، رپورتاژ آگهی مناسب و بهینه شده برای تان تولید می کنند. پس اگر در مقایسه با رقیب های تان در سطح پایین ترین قرار دارید، چنین روش هایی بسیار کار آمد هستند.
یکی از مهم ترین ویژگی رپورتاژ آگهی برای شرکت ها و کسب و کارهای مختلف این است، که قیمت به صرفه تری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی گرانقیمت دارد. برای مثال ممکن است که شرکت یا کسب و کارتان هنوز به اندازه کافی به در آمد بالا و سود دهی نرسیده باشد اما از طرف دیگر به شناخته شدن و تبلیغات برای ارائه نوع کارتان به مردم داشته باشید، پس با این وجود بهترین راه استفاده از تبلیغاتی موثر و به صرفه مانند رپورتاژ آگهی است که می توانید به راحتی و با مراجعه به سایت های سفارش رپورتاژ آگهی اقدام به تبلیغاتی موثر کنید.

رپورتاژ آگهی چند نوع است؟

انواع رپورتاژ آگهی بستگی به نوع رسانه و شبکه های اجتماعی دارد که قرار است در آن منتشر شوند. رپورتاژ آگهی انتشار یافته در سایت هایی که جنبه خبری دارند و همچنین رسانه های دیجیتالی، رپورتاژ آگهی تلویزیونی و رپورتاژ آگهی انتشار یافته در روزنامه ها از جمله انواع رپورتاژ آگهی هایی هستند که این روزها بسیار باب شده اند. البته نوع هر یک از این رپورتاژها از لحاظ محتوای و موضوعی در هر رسانه ای متفاوت است و هر یک اصول خاصی برای تولید و ارائه دارند.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

همانطور که می دانید رپورتاژ آگهی با سایر آگهی های معمولی تفاوت دارد. چنین آگهی هایی محتوا محور بوده و معمولا در مورد مزایای یک محصول یا خدمات خاص هستند. در برخی از موارد هم از عناصر بصری برای جذابیت بیشتر آگهی استفاده می شود. رپورتاژ آگهی یک فرصت نوین است تا هر فرد با هر نوع کسب و کاری، بتواند تبلیغات بهینه ای را برای مجموعه اش ارائه دهد. شما به عنوان کسی که قصد نوشتن یک رپورتاژ آگهی را دارید، این فرصت را به دست خواهید آورد که داستان کسب و کارتان را برای مردم توضیح دهید تا آن ها نه تنها بیشتر در مورد نوع خدمات شما بدانند بلکه کنجکاو شده و برای فهمیدن اطلاعات بیشتر به سوی سایت تان روانه شوند و در نهایت برای خرید و استفاده از خدمات شما ترغیب می شوند.
این را یادتان باشد که مردم همیشه رپورتاژ آگهی هایی که در رسانه هایی مانند تلویوزیون می بینند و یا در روزنامه ها می خوانند را بیشتر باور دارند و راحت تر اعتماد می کنند. پس اگر دارای یک کسب و کار تکنیکی و حرفه ای هستید و یا تازه شروع به کار کرده اید، بهتر است هر چه زودتر اقدام نمایید. به طور کلی رپورتاژ آگهی را باید به گونه ای بنویسید که حس وفاداری مشتریان خود را تحریک کنید و هنگامی که به بهترین سایت های رپورتاژ آگهی مراجعه می کنید آن ها به شما این پیشنهاد را می دهند که رپورتاژهای شما را توسط تولید محتوا کارهای شان ارائه دهند، به این صورت که شما توضیحات کامل را به همراه هدف تان از ارائه رپورتاژ داده و آن ها به کارشناسان تولید محتوا شان منتقل می کنند تا برای شما یک متن رپورتاژ بنویسند. اما پیشنهاد می کنیم که نوشتن محتوای رپورتاژ را خودتان بر عهده بگیرید، چراکه هیچکس جزء شما نمی تواند صادقانه داستان کسب و کارتان را در قالب یک آگهی بنویسید!

نوشته دیگر :   از طراحی وب‌سایت چه می‌دانید؟

مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟

·                  افزایش مشتری و بازدید:

شما می توانید با انتشار رپورتاژ آگهی شانس دیده شدن وب سایت خود را تا چندین برابر افزایش دهید چراکه با این کار شانس دیده شدن برند و همچنین فروش تان افزایش می یابد.

·                  به صرفه بودن هزینه ها:

برای هر نوع تبلیغ دیگری باید حسابی دست به جیب شده و هزینه های گزافی بابتش بپردازید، اما رپورتاژ آگهی جزء آن دسته از تبلیغات موثر با بازدهی بالایی است که هزینه بسیار کمی هم دارد.

·                  بهینه سازی سایت و بهبود در زمینه سئو:

هنگامی که شما رپورتاژ خود را در وب سایت رپورتاژ معروف منتشر می کنید، در واقع بر روی کلمات کلیدی که انتخاب کرده اید لینک داده و در نهایت از یک سایت معتبر و از نظر گوگل یک سایت بهینه، لینک فالو دارید. تمامی این ها سبب می شوند که متن رپورتاژی که شما منتشر کرده اید در نتایج گوگل رتبه بسیار بالایی داشته باشند.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو چگونه است؟

اگر رپورتاژ آگهی را به بهترین سایت رپورتاژ آگهی و تولید رپورتاژ بسپارید، جای هیچ نگرانی از بابت کاهش رتبه سایت تان وجود نخواهد داشت. اما در مورد تاثیر آن بر روی سئو سایت باید گفت که یکی از مهم ترین ویژگی ها و البته مزایای این روش تبلیغاتی این است که به صورت دائمی در سایت باقی خواهد ماند و همین موضوع تاثیر بسزایی در بهینه سازی سایت تان خواهد داشت.
شما با انتشار و درج رپورتاژ آگهی همزمان بک لینک هایی را که مخصوص سایت شماست ارائه می دهید، با این کار مخاطب در نگاه اول متوجه این موضوع نمی شود که پست شما جنبه تبلیغاتی دارد، بنابراین وسوسه می شوند که تا آخر آگهی را مطالعه نمایند و در نهایت از سایت تان هم بازدید می کنند. پس با این وجود سایت شما چه از لحاظ بادید و چه از لحاظ بک لینک سازی بهینه شده و افزایش رتبه سایت تان بالا خواهد رفت.
بست فارسی در این مقاله قصد دارد به تحلیل و معرفی بهترین سایت های رپورتاژ آگهی ایران در سال ۹۸ بپردازد. با ما همراه باشید.
برای ادامه مطلب به سایت اصلی مراجعه کنید.