دانلود پایان نامه سوزاندن، اشتباه

دانلود پایان نامه

بدن نیاز مشخصی داره و پروتئین مازاد رو از راه ادرار دفع می کنه و با بقیه پروتئین دریافتی هم مثل کربوهیدرات و چربی برخورد می کنه. از طرفی هر گرم پروتئین نسبت به کربوهیدرات گران تره و با این کار فقط هزینه های خود رو بالاتر می برین.

بعضی هم تصور می کنن پروتئین هیچوقت به چربی تبدیل نمی شه. اونا تصور می کنن هرچقدر دل شون می خواد می تونن پروتئین مصرف کنن اما این تصور اشتباهه. پروتئین مازاد مصرف بدن هم به چربی تبدیل می شه.

هر چند هضم و گوارش ۱۰۰ گرم پروتئین نسبت به ۱۰۰ گرم چربی یا کربوهیدرات، انرژی بیشتری می خواد و این موضوع می تونه باعث سوزاندن کالری بیشتر شه اما این فرق خیلی زیاد نیس.

اهل فن پیشنهاد می کنن به ازای هر نیم کیلو وزن بدن ۱ تا ۱٫۵ گرم پروتئین استفاده کنین. این میزان کمی بیشتر از حد معموله چون شما قصد عضله سازی و افزایش قدرت دارین. بخش دیگری از برنامه عضله سازی شما افزایش مقدار کالریه که با مصرف پروتئین به این هدف هم نزدیک تر میشید.

بهتره در هر وعده غذایی خود یک وعده پروتئین داشته باشین. بهترین زمان واسه مصرف پروتئین بعد از جلسه ی تمرینیه. در این زمان بدن شما آماده ی عضله سازیه و پروتئین به سرعت به عضلها می رسه.

کربوهیدرات مورد نیاز

بزرگ مغذی دیگر که باید بهش اهمیت داد کربوهیدراته. این رژیم پرکالریه که به عضلات شما حجم می ده پس شاید وسوسه شید هر چیزی رو بخورین اما با این کار فقط چربی بدن رو افزایش میدید.