سئو و استراتژی‌های خود را در سال ۲۰۱۷ خانه تکانی کنید

سئو و استراتژی‌های خود را در سال ۲۰۱۷ خانه تکانی کنید

سال جدید فقط شروعی واسه دقیق شدن و فوکوس کردن روی اهداف شخصی نیس؛ کسب وکارتون هم نیاز به نگاهی خلاصه داره تا اونو برابر با تغییرات پیش رو زیر و رو کنین. حالا که چند روزی از شروع سال ۲۰۱۷ می گذره بهترین زمونه تا وضعیت خود رو بررسی کنین و ببینین در سالی که گذشت با به کار گیری فوت وفن هاتون به کجا رسیدین.
قبلی واسه بهتر شدن سایت شما در یافته های جستجوی گوگل موثر بوده؟ موفقیت و جایگاه فعلی شما ارزش هزینه هایی که واسه صرف کردین رو داشته؟ یا باید به دنبال تیم دیگری واسه واسپاری خود بگردین؟
سال ۲۰۱۷ رو واسه خونه تکونی شرایط خود غنیمت شمرید و با به کار گیری این نکات به روز شید.

تغییر و خونه تکونی روش هدف دارای سئو

به کاربر ارزش بدین
در روند از اهمیت بالایی برخورداره. یکی از اشتباهاتی که در انجام امور معمولا پیش میاد بی توجهی به ارزش گذاری کاربرانه. اگه تا دیروز مدعی بودین که کیفیت مطالبتان بالا هستش و بهترین تیم رو واسه استخدام کردین امروز راه و روش خود رو تغییر بدین و به کاربر هم ارزش بدین.
واسه ارزش دادن به کاربربه این روش به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین:
• عناوین فعلی محتوا در سایت رو بررسی و محبوب ترین و پربازدید ترین اونا رو مشخص کنین.
• دیدگاه هایی که در طول یه سال گذشته زیر پستا واسه کیفیت محتوا درج شده رو زیر نظر بگیرین
• با مشاوره از تیم خود ترکیب مناسبی از مطالب مورد نیازتون رو با در نظر گرفتن عاملایی که آزمایش شده جفت و جور کنین. مشاوره رو در این مورد حتما امتحان کنین.
تجربه کاربر رو از وبگردی بهتر کنین
۹۳ درصد از زیرو رو کردن و گشتن ها به واسطه موتورای جستجو صورت میگیره. تجربه کاربری هم مثل بقیه بخشا در مطرحه. واسه بهبود شرایط خود در سال ۲۰۱۷ از نظر تجربه کاربر در وبگردی به این نکات دقت کنین:
• تموم لینکای سایت باید بررسی شن. اگه تیم قبلی نتونسته به این امور اون طور که باید و شاید رسیدگی کنه و حال به اعتماد کردین شک نکنین که ما خوب جواب این اعتماد رو می دیم.
• خوانایی و توانایی کراول شدن مطلب به همون اندازه که واسه کاربر مهمه واسه موتورای جستجو هم مهمه.
• ناوبری سایت رو در سال جدید دوباره مورد بررسی قرار بدین. ببینین محیطی که آماده شده واسه بازدید کننده شفافه و خوب اونو هدایت می کنه یا نه.