بهترین سایت های تولید محتوا

تولید محتوا چیست؟

چگونه تولید محتوا کنیم؟ خیلی از افراد درک درست و شناخت کافی از تولید محتوا ندارند. تولید محتوا در واقع روشی برای انتقال اطلاعات درباره خدمات، محصولات و شرکت شما می باشد و تنها به نوشتن یا ویرایش یک متن ساده ختم نمی شود، بلکه می تواند به صورت یک فایل صوتی، فایل ویدیوئی، عکس و حتی انیمیشن باشد. یکی از مباحثی که در زمان طراحی یک وب سایت بسیار اهمیت دارد و می توان گفت ستون محکم و استوار آن را تشکیل می دهد “تولید محتوای با کیفیت” است. بنابراین می توان گفت تولید محتوا هنری تخصصی است که می تواند موفقیت یک سایت را به دنبال داشته باشد.
محتواها به صورت کلی در ۴ قالب اصلی تولید می شوند. که هر کدام از آن ها کارهای خاصی را انجام می دهند. ما در این مطلب این ۴ قالب را برای شما بیان می کنیم.

·                  تصویر

امروزه یکی از پرطرفدارترین محتوای بازاریابی همان استفاده از تصاویر و محتوای بصری است. استفاده از محتوا بصری در محیط های فیس بوک، اینستاگرام و توییتر و تلگرام بسیار زیاد شده است و مدیران برای رسیدن به اهداف خود از این روش استفاده می کنند.

·                  ویدئو

یکی از مهم ترین و اصلی ترین بازاریابی محتوا، ویدئو می باشد، زیرا که مردم تمایل کمی به خواندن متن دارند. به همین علت علاقه دارند تا فیلم های آموزشی و توضیحی را مشاهده کنند. مدیران بازاریابی نیز همین کار را انجام می دهند و محتواهای ویدئویی را منتشر  می کنند.

·                  صدا

صوت و انواع آن در بازاریابی محتوا تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل در سال های طلایی رادیو محتواهای صوتی مانند کمدی، اخبار، کلاسیک و … پخش می شد.

·                  متن

تولید محتوای متنی باعث شده است تا اعتماد مخاطبان بیشتر جلب شود. به همین علت نوشته ها در قالب متن منتشر می شوند. به طور کلی تولید محتوای متنی حس اعتماد را به افراد می دهد.

مهم‌ ترین دلایل نیاز به تولید محتوا

۱٫ محتوا هسته اصلی کار شما است.

طراحی وب سایت، تصاویر، فونت ها و رنگ ها مهم ترین بخش کار شما می باشد. که این محتواها موجب می شوند تا افراد نسبت به خرید از شما اقدام کنند. اینکه شما بتوانید برند خود را به روش های خوبی بیان کنید موجب می شود تا افراد نسبت به برند شما حس خوبی داشته باشند. برای تعریف یک برند خوب باید از کلمات مناسب و خوبی استفاده کنید، تا تولید محتوای با کیفیت داشته باشید. به طور کلی تصاویر به تنهایی پیام را نمی رسانند و باید برخی از کلمات مهم با این تصاویر ترکیب شوند تا شما بتوانید یک بازاریابی آنلاین شروع کنید.

۲٫ محتوای شما با مخاطب هدف ارتباط برقرار خواهد کرد.

وب سایت ها برای معرفی برند خود اقدام می کنند که این کار باید توسط افراد به مخاطب توضیح داده شود، تا مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند. راه های دیگری وجود دارد که به انجام این کار کمک می کند اما تولید محتوای با کیفیت در هر جنبه ای دخیل است.

۳٫ محتوا یک روش مطمئن برای افزایش بازدید سایت یا صفحه شما است.

برای اینکه وب سایت شما روی مخاطبان تاثیر زیادی داشته باشند باید برخی از قوانین را رعایت کنید. تا هم رتبه سایت بالا رود و هم مخاطبان بیشتری را جذب کنید. از جمله مواردی که روی مخاطبان تاثیر دارند موتورهای جست و جو هستند. به همین دلیل باید به کلمات کلیدی و سرفصل ها دقت زیادی داشته باشید.

اهمیت تولید محتوا با کیفیت برای موتورهای جستجو

سایت های که محتوا با کیفیت دارند در رتبه بندی توسط گوگل رتبه بهتری دریافت می کنند و به این طریق جایگاه سایت آن ها در موتورهای جستجو ارتقا می یابد. تولید محتوا به صورت حرفه ای، اصولی و منظم می تواند تضمین کننده موفقیت سایت شما باشد و موتورهای جستجو را توجیه نماید که سایت شما دارای رتبه مناسبی است. همچنین تولید محتوای با کیفیت سایت علاوه بر اینکه بر بالا بردن رنک سایت در موتورهای جستجو موثر است موجب می شود زمانی که کاربران سایت شما را در اولین رتبه های جستجو مشاهده می نمایند راحت تر به سایت شما و مطالب آن اعتماد نمایند و برای جستجوی مجدد سایت شما را ترک نمی کنند. میزان ترافیک سایت و بازدید از آن بسیار در رتبه بندی گوگل اهمیت دارد و در صورتی که سایت از محتوای مناسب و به روزی برخوردار نباشد نرخ بازگشت از آن افزایش می یابد و به شدت رتبه سایت را تحت تاثیر قرار می دهد.

نوشته دیگر :   آموزه مهدویت در احیاء هویت اسلامی۹۱۵

کاربردهای تولید محتوا برای مدیران اینترنتی

تولید محتوا و توجه به اصول آن می تواند مزایای بسیاری برای وب مستران و کسب و کارهای اینترنتی داشته باشد، از مهم ترین کاربردهای تولید محتوا برای مدیران اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایجاد مشارکت با کاربران و معرفی بهتر برند.
  • افزایش ترافیک سایت و تعداد بازدید کنندگان.
  • ایجاد اعتماد در مخاطبان هدف.
  • حل نمودن چالش ها و مشکلات مشتریان هدف از طریق آموزش.
  • گسترش ارتباط با مشتریان.
  • محتوای با ارزش می تواند موجب ایجاد باور پذیری در برند گردد.
  • مدت زمان ماندن بازدید کنندگان از سایت آن ها افزایش می یابد.
  • می توانند محتواهای خود را به اشتراک بگذارند.
  • دست یابی به مخاطبان خاص و رسیدن به هدف.
  • جذب مشتریان فراتر از حد انتظار به سایت.
  • کسب درآمد بیشتر و توانایی رقابت با سایر کسب و کارهای اینترنتی.
  • کمک به بهتر دیدن شدن به صورت آنلاین و بهبود سئو سایت.

بهترین سایت ها برای تولید محتوا

تولید محتوا، بحثی بسیار گسترده دارد که شاخه های مختلفی را در بر می گیرد. این روزها که اینترنت روز به روز در حال پیشرفت است و اکثر مردم برای خرید، رزرو و انجام کارهای پرداختی و اداری می توانند تنها با فشردن چند گزینه به تمامی کارهای شان رسیدگی کنند، سایت ها هم به فکر بروز رسانی و گسترش بیشتر هستند. یکی از عوامل موثر برای پیشرفت سایت، تولید محتوا باکیفت است، فرقی نمی کند که سایت به چه نوع محتوایی نیاز داشته باشد؛ محتوای متنی، تصویری یا صوتی؟ به هر حال تولید این محتوا باید به بهترین نحو احسن و با توجه به الگوریتم ها و قوانینی که گوگل از شما می خواهد صورت بگیرد. اما اگر شماهم جزء دارندگان یکی از کسب و کار های اینترنتی هستید و قصد پیشرفت در این زمینه را دارید، باید حتما تولید محتوای با کیفیت سایت را جدی بگیرید، چون خودتان در این زمینه هیچ تخصصی ندارید!
پس بهتر است که این کار را به بهترین سایت تولید محتوا از دیدگاه خود بسپارید، چراکه در این سایت ها زبده ترین سئوکاران و حرفه ترین تولید محتوا کارها فعالیت دارند و می توانند با توجه به نیاز شما و اهدافی که برای سایت و کسب و کار خود تدارک دیده اید، کمک تان کنند. اما برای اینکه بدانید چه سایتی بهترین مجموعه تولید محتوا را دارد باید چه کرد؟ اصلا می دانید که این سایت ها چه ویژگی هایی دارند؟ در ادامه به برخی از ویژگی های مهم بهترین سایت های تولید محتوا اشاره می کنیم.
برای ادامه مطلب به سایت اصلی مراجعه کنید.