طراحی ویلا لوکس و خاص در ایران

 
از ویژگی های اصلی یک ویلای لوکس میتوان به طراحی متقارن و بی عیب و نقص ویلا اشاره داشت که با استفاده از سبک های خاص معماری قابل انجام است . در واقع کارفرما میتواند برای ساخت ویلا لوکس از دو سبک معماری مدرن و کلاسیک انتخاب کند .
معمولا با گفتن ویلا لوکس ، شمارا به یاد طراحی کلاسیک ویلاها با سر ستون های تراش خورده و بلند ، سنگ مرمر و دیگر موارد گران قیمت طراحی کلاسیک می اندازیم ، در واقع طراحی کلاسیک یا رومی با با مصالح خاص و گران قیمت طراحی و ساخته می شود و جلوه ای کلاسیک به ویلای شما می دهند . طراحی داخلی ویلا کلاسیک نیز از سنگ اسلب استفاده می شود.

طراحی ویلا لوکس به سبک مدرن
اما در طرفی دیگر در زمان کنونی ، طراحی ویلا لوکس به سبک مدرن نیز بسیار فراگیر شده است و شما می توانید ویلای رویایی خود را به صورت مدرن و خاص با هزینه کمتر (ولی همانقدر لوکس) داشته باشید.
در این نوع طراحی ویلا علاوه بر لوکس بودن باید تمامی امکانات رفاهی یک ویلای خاص از جمله استخر ، باغ ویلا و … را داشته باشید تا هنگامی که برای آخر هفته به ویلای خود می روید تعطیلاتی جذاب و با آرامش را داشته باشید.
براس طراحی و ساخت ویلا باید اصول زیادی را رعایت کنید که این موارد را باید به مهندسین دژار بسپارید و نگرانی درباره آن نداشته باشید . در طراحی لوکس مدرن باید بین پلان ویلا و نما ویلا هماهنگی بسیاری با توجه به سبک ویلا وجود داشته باشد. یکی دیگر از اصولی که باید در طراحی ویلا لاکچری رعایت شود این است که به نحوه قرارگیری ساختمان از لحاظ موقعیت و شرایط آب و هوایی دقت شود، با ما باشید تا شمارا با دیگر اصول و قوانین طراحی ویلای لوکس به سبک مدرن آشنا کنیم.
در طراحی محیط داخلی ویلای لوکس باید از پنجره هایی که ابعاد بزرگ دارند استفاده کرد زیرا این امر باعث می شود در طراحی ویلا نور بیشتری وارد منزل شود و کیفیت محیط را تا حد زیادی افزایش می دهد.
 طراحی داخلی ویلا لوکس
یکی از عوامل مهم در دکوراسیون داخلی ویلا لوکس مساحت آن می باشد، اگر شما زمین برای طراحی و ساخت ویلا دارید خوشبختانه ایده های زیادی برای طراحی دکوراسیون داخلی ویلا شما وجود دارد ، برای اجرای طراحی دکوراسیون داخلی باید هزینه زیادی را پرداخت کنید ولی در عوض تمامی امکاناتی که موجب  آسایش و آرامش شما در ویلا می شود فراهم است علاوه بر برطرف کردن نیاز های مشتری، زیبایی و جذابیت زیادی دارد.
نحوه طراحی دکوراسیون داخلی در طراحی ویلا شدیدا حائز اهمیت است چون دکوراسیون داخلی طراحی ویلا موضوعه به شدت مهم و تاثیر گذار در لوکس بودن ویلای شما است .  شما میتوانید در این باره با گروه مهندسین دژار مشورت نمائید.
 طراحی نمای ویلای لوکس
در طراحی نمای بیرونی ویلای لوکس باید اصول زیر را رعایت کنید؛
همان طور که در بالا اشاره شد اولین قدم در طراحی نما ویلا ، هماهنگی بین نمای بیرون و طراحی داخلی ویلا است.در عین حال باید لوکس بودن نما در طراحی شما کاملا مشخص باشد و با استفاده از پیچیدگی های طراحی ، کیفیت نما را بالا ببریم.
در قدم بعدی نورپردازی نما ویلا ، اهمیت فوق العاده بالایی دارد چرا که ویلا در شب زیبایی خودش را حفظ و دیدنی تر می شود.
طراحی دکوراسیون داخلی ویلا
در طراحی ویلا باید به جاگذاری فضاهای مختلف توجه زیادی شود، مثلاً اگر در حمام داخل آشپز خانه وارد شود فکر خوبی نیست و خوشایند نمی باشد، بنا براین باید هر کدام از قسمت ها در جای درستی قرار بگیرند، آشپز خانه و سالن مهمان باید به سمت نور خورشید طراحی شوند علاوه بر این سرویس های بهداشتی  باید در جایی قرار بگیرند که به دور از فضا های عمومی باشند همچنین اتاق خواب ها در جای خصوصی باید قرار بگیرند طوری که رفت و آمد در آن کمتر باشد.
در طراحی ویلا لوکس دوبلکس نیز پله ها باید طوری قرار گیرد تا مشکلی از بابت نور ورودی به ویلا نداشته باشید.
در نهایت شما برای داشتن ویلای رویایی و محقق شدن ایده های طراحی ویلای خود با مهندسین دژار تماس بگیرید.