پکیج آموزش تصویری تئوری موسیقی، نی نوازی و صداسازی بصورت آنلاین و تصویری

اگر دنبال پکیج آموزش تئوری موسیقی، پکیج آموزش نی نوازی و پکیج آموزش صداسازی هستید پیشنهاد می کنیم دوره های خنیاگر را از دست ندهید.

چالش های یادگیری حرفه ای موسیقی

اغلب اوقات عدم موفقیت خودمان را به شرایط خاص خانوادگی، محیط نابسمان محیطی و هزاران دلیل دیگر گره می زنیم اما در حال حاضر با وجود ابزارهای شگفت انگیز اینترنت برای یادگیری هیچ مهارتی حتی موسقی نمی توان بهانه جویی کرد کافی است به جای مقصر دانستن دیگران فقط اراده کنید.

فراموش نکنید برای یادگیری موسیقی هیچ گاه دیر نیست، آکادمی موسیقی خنیاگر این امکان را فراهم کرده است تا تمامی افراد از کودکان مستعد تا افراد میانسال که اغلب حسرت روزهای رفته را می خورند و حتی خجالت می کشند برای تحقق آرزوی قلبی و یادگیری ساز جهت نمایش توانمندی خاک خورده درونی خویش گام بردارند بتوانند بیاموزند و حرفه ای بنوازند.

سرعت بالای یادگیری موسیقی بصورت تصویری و آنلاین

فرقی ندارد شما ساکن بهترین منطقه کلانشهر تهران با امکانات رویایی هستید یا زندگی در دورترین شهر مرزی موجب شده فرصت اینکه از کلاس های آموزشی باکیفیت و استفاده از محضر اساتید مشهور موسیقی بهره ببرید را از دست بدهید می توانید به راحتی با استفاده از بسته های آموزشی خنیاگر مطابق با اصول استاندارد جهانی از آموزشات حرفه ای استادانی که در تمام کشور و نزد تمامی اهالی موسیقی ایران و حتی جهان شناخته ‌شده هستند، بیاموزید و هنر وجودی خویش را به نمایش بگذارید.

تماشا حتی یک بار فیلم ها و انجام تمارین می تواند نیاز تمامی علاقه مندان عزیز و هنر دوست را به آموزش حرفه ای را با هزینه ای مقرون به صرفه برطرف کند علاوه بر آنکه بر خلاف کلاس های حضوری آموزشگاه ها شما می توانید بارها و بارها این محتواهای آموزشی را نیز ببینید، یک بار هزینه کنید و مادام العمر از مزایا بینظیر آن بهره مند شوید.

آموزش تصویری و آنلاین توسط خنیاگر چه مزیت هایی دارد

حضور بهترین اساتید کشور

در تولید محتواهای آموزشی خنیاگر از اساتید بنام و چیره دستی کمک گرفته شده است که آوازه هنر و توانمندی آنان در سبک های مختلف را کسی نیست نشنیده باشد علاوه بر آنکه سابقه آموزشی درخشان به هزاران هنر دوست می تواند تاکید توانمندی بالا تدریس ایشان نیز باشد و به راحتی می توانند به شما کمک کنند تا با آموزش گام به گام علاوه بر تقویت مهارت های خویش بتوانید به سطحی از آمادگی برسید که با آثار حرفه ای، شاهکاری از احساسات درونی خویش را نیز به نمایش بگذارید.

برخی از اساتید خنیاگر عبارت اند از:

  • استاد مسعود حبیبی در زمینه آموزش ساز دف
  • استاد سعید ثابت در زمینه آموزش ساز سنتور
  • استاد نادر مشایخی جهت  آموزش هارمونی
  • استاد علی پژوهشگر در آموزش ساز عود (بربت)
  • استاد علی (همایون) رحیمیان برای آموزش ساز ویولن
  • استاد سام اصفهانی در زمینه آموزش ساز پیانو
  • دکتر امیرحسین رمضانی جهت آموزش تئوری موسیقی
  • استاد کیوان میرهادی در زمینه آموزش ساز گیتار
  • استاد محمدمهدی بابایی جهت آموزش متد میوزماسل
  • استاد آزاد میرزاپور برای آموزش ساز تار
  • استاد طینوش بهرامی برای آموزش ساز سه‌تار
  • استاد شاهو عندلیبی برای آموزش ساز نی
  • استاد منصور پاک‌نژاد برای آموزش ساز هارمونیکا (سازدهنی)

تهیه حرفه ای محتواهای آموزشی

برخی با این تصور که برای آموزش موسیقی فقط ارتباط مستقیم با استاد می تواند مفید باشد خود را از استفاده از فرصت طلایی برای دریافت آموزش های آنلاین محروم می کنند.

اما با خنیاگر به راحتی می توانید بیاموزید و پیشرفت کنید علاوه بر حضور بهترین اساتید موسیقی ایران که آرزوی بسیاری فقط استفاده از آموزشات بی نظیر آن هاست و کارنامه درخشان آنها همچون الماس در این عرصه می درخشد و هر فردی را می تواند مجاب کند که سطح آموزشات با چه کیفیتی تهیه شده است اما مجموعه خنیاگر اصول حرفه ای را نیز در زمان ضبط فیلم ها به شکل دقیق رعایت کرده است.

برای اینکه هنرجویان به خوبی بتوانند از این آموزشات بهره مند شوند باتوجه به توانمندی بالا تیم فیلم سازی حرفه ای تمامی جزییات به تصویر کشیده شده اند علاوه بر آنکه برای ارتباط گیری بهتر مخاطبان تمامی نکات از نورپردازی، صدابرداری و تدوین نیز با اصول حرفه ای صورت گرفته اند بی جهت نیست که بسیاری کیفیت محتواهای تولیدی را هم مرتبه با آثار شاخص هنری نیز می دانند.

برای تفهیم بهتر آموزشات نیز از شیوه‌‌ نوین نمایش نُت‌ها روی تصویر استفاده شده است تا بدون برش تصاویر نت ها را بتوان دید.

بازدهی بالا یادگیری نیز مرهون آن دانست که در زمان اجرای نت ها، نشانگر متحرک همزمان با آموزشات هر استاد پیش می رود تا هنرجو سردرگم نشود.

آموزشگاه تصویری موسیقی را بصورت آنلاین به خانه ببر

در این روزهای تکراری و پر از ماجرا نه تنها گوش سپردن موسیقی بلکه نواختن سازهای شگفت انگیز آن همچون مسکن می تواند بسیاری از دردها و آلام روحی و جسمی را التیام بخشد، فرصت شکوفایی توانمندی را از خودتان نگیرد بسته های آموزشی خنیاگر با قیمت بسیار استثنایی در مقایسه با کلاس های حضوری تهیه شده اند علاوه بر آنکه با وجود بهترین اساتید حرفی برای گفتن نمی ماند.

در محتواهای خنیاگر می توانید شاهد تلفیق مناسب هنر، دانش علمی و کار تیمی تخصصی باشید بی جهت نیست که با استقبال پر شور افراد علاقه مندان به موسیقی نه تنها در ایران بلکه بسیاری از ایرانیان مقیم کشورهای خارجی نیز مواجه شده است.

روش تهیه بسته آموزشی خارق العاده خنیاگر

اگر شما نیز دوست دارید از محتواهای آموزشی خنیاگر برای نمایش بهتر ذوق و هنر موسیقیایی بهره مند شوید می توانید برای تصمیم گیری بهتر به تماشا نمونه هایی که در اینستاگرام و وب سایت قرار گرفته بنشینید و در صورت تمایل برای ثبت نام از طریق لینک فعال سازی اقدام کنید، باتوجه به اطمینان مجموعه به سطح کیفیت آموزشی گارانتی و ضمانت برگشت وجه نیز ارائه شده است علاوه بر آنکه این امکان فراهم است با استفاده از اینترنت نیم بها تک جلسه یا مجموعه کامل را خریداری کرده و مشاهده کنید.

نوشته دیگر :   چگونه تعمیرکار ماشین لباسشویی خود باشم؟

پکیج آموزش تئوری موسیقی توسط امیرحسین جز رمضانی

امیرحسین جز رمضانی

آشنایی با تئوری موسیقی علاوه بر این که در گسترش سواد موسیقیایی هنرجویان تاثیر شگرفی دارد می تواند همچون کاتالیزور سرعت یادگیری نوازندگی و آهنگ سازی را نیز افزایش دهد.

در این بسته آموزشی جامع، افراد علاوه بر تسلط بر قواعد، اصطلاحات در نحوه اجرا نیز پیشرفت شگفت انگیزی را شاهد خواهند بود.

دکتر امیر حسین رمضانی تمامی نکات را به صورت بسیار جزئی و با بیانی قوی معرفی کرده اند تا افراد علاوه بر شناخت مفاهیمی همچون ‌خطوط حامل، کلید ها و نت ها بر هارمونی، ساخت ملودی و ارکستر نیز مسلط شوند.

این شاهکار آموزشی کمک می کند تا هنرجویان به راحتی بر استرس و اضطراب خود فائق آیند و بتوانند احساسات و هیجانات را از درونی ترین لایه ها بیرون بکشند و نامی در این عرصه بر جای بگذارند.

درباره مدرس

دکتر امیر حسین رمضانی از هنرمندان فاخر و جوان موسیقی اصیل ایرانی است. آوازه کارنامه فعالیت های شاخص ایشان در آهنگ سازی و نوازندگی پیانو تنها می تواند گوشه ای از توانمندی را به نمایش بگذارد.

تجربه آموزی نزد اساتید قدری همچون شهره قاجار، تامارا دولیدزه، دلبر حکیم آوا، کمال پور تراب، تقی ضرابی، مسعود ابراهیمی، محمد رضا تفضلی و شاهین فرهت در تربیت شخصیت هنری خارق العاده ایشان بی تاثیر نبوده است.

فارغ التحصیلی با کسب رتبه عالی از دانشگاه عالی موسیقی در رشته نوازندگی پیانو و اخذ مدرک دکترای تخصصی (Ph.D) در رشته پژوهش و هنر گرایش موسیقی را باید با تسلط باور نکردنی ایشان بر جغرافیای موسیقی بی انتهای ایران مرتبط دانست.

فعالیت های شاخص هنری دکتر امیر حسین رمضانی

  • تربیت هنرجویان پسر مقطع متوسطه در زمینه تکنیک های آهنگ سازی پیانو، هارمونی، فرم موسیقی جهان، تاریخ موسیقی و سلفژ
  • تسلط بالا و تدریس شیوا مفاهیمی همچون هارمونی، هارمونی پراتیک، پیانو، سلفژ و دشیفراژ
  • نقش تاثیر گذار در تدوین سر فصل های دروس رشته آهنگ سازی مقطع هنرستان عالی موسیقی
  • فعالیت بینظیر با اجرا در نقش پیانیست ارکستر سمفونیک و گروه کر تالار وحدت

پکیج آموزش نی مقدماتی شاهو عندلیبی

شاهو عندلیبی

نی با آوای سوزناک و مخملین خویش افراد بسیاری را ترغیب می کند که این ساز اصیل و نجیب را بیاموزند. فرقی ندارد که مایلید از این ساز در تک نوازی یا هم نوازی استفاده کنید، زمانی شاهد مهارت بالا در نواختن این ساز محبوب خواهید شد که گام های آموزشی خود را درست بردارید.

در این ۹ جلسه آموزشی پربار که همراه با تمرین ممکن است یک سال به طول بیانجامد، تمامی افراد با هر سطحی از دانش موسیقیایی می توانند همراه با بیان شیوای استاد شاهو عندلیبی تکنیک ها و نکات آموزشی ساز نی هفت بند ایرانی را به درستی بیاموزند.

آموزش پیشینه و ساختار ساز از دیگر نکاتی است که در این بسته آموزشی به آن پرداخته شده است. قرارگیری آموزش نت خوانی، کوک های ساز، انگشت گذاری و ترکیب درست تمارین و قطعات می تواند بیانگر سطح بالای کیفیت این بسته آموزشی منحصر به فرد باشد.

درباره مدرس

شاهو عندلیبی از هنرمندان و اساتید برجسته موسیقی اصیل کردی است. توانمندی ایشان علاوه بر نواختن حرفه ای نی در آواز خوانی نیز شهره عام و خاص است.

آثار بینظیری که تولید کرده اند همچون الماس در سوابق کاری ایشان می درخشد. به ارث بردن استعداد از زنده یاد ایرج عندلیبی (پدر) اگرچه در تبلور مهارت خیره کننده ایشان تاثیر بسیاری داشت اما تجربه آموزی از محضر اساتیدی همچون مجید درخشانی (برای یادگیری گروه نوازی و بداهه نوازی)، استاد محمد رضا شجریان (در زمینه یادگیری آوا)، جمشید عندلیبی (برای یادگیری آموزش نی) را نیز نباید از قلم انداخت.

همچنین ایشان توانستند با اخذ مدرک کارشناسی ارشد موسیقی از دانشگاه هنر از نظر آکادمیکی نیز توانمندی خویش را ارتقا بخشد.

فعالیت های هنری شاخص

  • حضور در گروه های ممتازی همچون مولانا، خورشید، گروه تنبور شمس و گروه آوا
  • همکاری با گروه خورشید و ماه به رهبری استاد مجید درخشانی
  • اجرای شاخص در کنسرت غوغای عشق باران

پکیج آموزش آواز ایرانی توسط مهیار شادروان

مهیار شادُروان

مجموعه‌های آموزش آواز ایرانی ۱ و ۲ شامل تمامی دستگاه‌ها و گوشه‌های مهم موسیقی ایرانی هستند که با شیوه‌ای روش‌مند و دقیق تدریس شده است.

در این مجموعه از روش تدریس استاد محمدرضا شجریان و استاد محسن کرامتی بهره گرفته شده و محصول نهایی، آموزشی جامع و فراگیر برای علاقمندان به یادگیری آواز ایرانی است. این مجموعه‌های مفصل نیازمند چند سال تمرین مداوم است و نباید با عجله به آنها پرداخته شود.

در این تمریناتی برای پرورش صدا و اجرای تحریر آورده شده است. پس از آن با آواز اصفهان آغاز می‌کنیم و بعد به دستگاه ماهور وارد می‌شویم. بعد از ماهور به همایون می‌رویم و گوشه‌های زیبای دستگاه همایون را تمرین می‌کنیم. تمامی جلسات دارای نمونه‌های صوتی از اساتید آواز ایرانی هستند.

سخن آخر

اگر چه برای موفقیت و نواختن دلنشین سازهای موسیقی نیاز است استعداد و ذوق درونی مشهودی داشت اما با توجه به اینکه با خرید این مجموعه آموزشی منحصر به فرد با قیمت ویژه امکان تماشا و انجام چندین باره تمارین وجود دارد حتی افرادی که از توانمندی معمولی نیز برخوردارند باتوجه به علاقه ذاتی قادرند در این زمینه با پشتکار تبدیل به هنرمندی حاذق شوند.

استفاده از بسته های آموزشی آکادمی خنیاگر فقط برای افرادی خاص نیست کافی است بخواهید تا بتوانید بنوازید و نمایش جذابی از ذوق هنری خویش به عرصه وجود بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت https://khonyagar.com مراجعه نمائید.

منبع: پکیج آموزش تصویری تئوری موسیقی، نی نوازی و صداسازی بصورت آنلاین و تصویری