ردیاب خودرو – کلاچ برقی – چراغ اتوماتیک

کلاچ برقی
امروزه همگان به این مساله اذعان دارندکه با توجه به حجم بالای ترافیک در شهرها و حتی جاده ها رانندگی به یک امر خسته کننده و پر استرس تبدیل شده است و اگر روزی از خودرو صرفا جهت تفریح و مسافرت به صورت خانوادگی استفاده می شد، با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی بوجود آمده، هر خودرو تبدیل به وسیله امرار معاش اصلی برای عموم مردم گردیده است و افراد مجبور هستند ساعت های طولانی از این وسیله استفاده نمایند و البته کارشناسان نیز آن را در زمره مشاغل سخت قرار داده اند.
آنچه مسلم است راحتی در رانندگی و جلوگیری از فشارهای ناشی ازآن به خصوص کلاچگیری همواره دغدغه همه رانندگان بوده و تبدیل خودرو خود به گیربکس اتوماتیک را یکی از راه حل ها می دانند اما به دلایل مختلف ازجمله هزینه بالای گیربکس اتوماتیک، دستکاری عمده در گیربکس خودرو، بالا رفتن مصرف سوخت، بالا بودن هزینه نگهداری و تعمیر و همچنین پایین آمدن شتاب اولیه خودرو باعث می شود تا تمایلی به انجام اینکار مگر در صورت بسیار ضروری نداشته باشند .
سوال اینست که در نهایت برای خلاصی از این وضع چه باید کرد؟
در پاسخ به این سوال می توان گفت کلاچ برقی یا کلاچ اتوماتیک با هزینه بسیار پایین تر نسبت به گیربکس اتوماتیک، همچنین نصب بدون دستکاری در گیربکس خودرو به طوری که حتی یک پیچ هم از خودرو باز نمیگردد و امکان جابجایی این سیستم به خودروی دیگر در صورت تعویض خودرو به همراه هزینه نگهداری بسیار پایین آن و… ، می تواند به عنوان جایگزینی ایده آل و مناسب برای گیربکس اتوماتیک معرفی گردد.
بر اساس تجربه افرادی که سیستم کلاچ اتوماتیک را بر روی خودروی خود نصب نموده اند، این سیستم توانسته است به میزان بسیار زیادی از خستگی ناشی از ساعت ها رانندگیشان بکاهد و راندمان آن ها را بالا ببرد و افرادی از این طریق امرار معاش می نمایند نیز با افزایش ساعت کار خود، به لحاظ اقتصادی هم توانسته اند هزینه هرچند پایین آنرا در مدت کوتاهی جبران نمایند.
ردیاب خودرو
ردیاب خودرو همان GPS اتاکو ، دستگاهی در ابعاد کوچک به لحاظ جاسازی ساده تر در خودرو که توسط آنتن مخصوص و با استفاده از سیم کارت تعبیه شده در دستگاه ردیاب خودرو به جهت تبادل اطلاعات بین خودرو و مالک آن می باشد و امکان اعلام موقعیت مکانی لحظه به لحظه خودرو و مسیرهای پیموده شده به همرا بسیاری امکانات دیگر را برای مالک خودرو فراهم مینماید.
ردیاب خودرو با انواع مختلف چینی با عناوین و برندهای متفاوت در بازار جهت ارائه به مشتری موجود می باشد که در این بین جای ردیاب صد در صد ایرانی همانند ردیاب خودرو اتاکو در این بازار همواره خالی بوده است.
ردیاب خودرو اتاکو به شما این امکان را می دهد پس از سرقت خودروصرفا با مراجعه به سامانه در اختیار قرارداده شده از جانب شرکت اتاکو ، از موقعیت مکانی خودرو خود اگاه شوید و در مواقع اضطرار با یک پیام به سیستم ردیاب ماشین، خودرو خود را در هر نقطه که قرار داشته باشد خاموش نموده وامکان استارت مجدد داده نشود و نهایتا با استفاده از نقشه ارسالی از ردیاب خودرو اتاکو برروی تلفن همراه خود و یا سایت شرکت سریعا خودروی مسروقه خود را پیدا نمائید.
همچنین به مدیران ادارات و موسسات دولتی و شرکتهای خصوصی امکان کنترل خودروی تحت امر ، به منظور کنترل بهتر و دقیق تر ناوگان ترابری و حمل و نقل را میسر مینماید .

نوشته دیگر :   خرید عطر ادکلن اورجینال با قیمت مناسب

چرا ردیاب خودرو اتاکو GPS اتاکو بهترین گزینه برای خرید شماست؟

شرکت اتاکو از صفر تا صد این تکنولوژ‍ی را بدون وابستگی در اختیار داشته و صددر صد ردیاب اتاکو ایرانی می باشد.و شما باخرید ردیاب خودرویی اتاکو در واقع همه پارامترهای زیر را رعایت نموده اید.
شرکت اتاکو تجربه حدودا ۱۰ ساله در زمینه الکترونیک خودرویی را دارا میباشد لذا به دلیل اشراف کامل به مسائل الکترونیک خودرویی مطمئن باشید تمامی پارامترهای خودرویی در طراحی ردیاب خودرو را با رعایت استانداردهای مربوطه در نظر گرفته و خود را ملزم به رعایت آن میداند
ردیاب خودرو اتاکو صددر صد ایرانی می باشد و اطلاعات شما به هیچ عنوان دردسترس بیگانگان قرار نمی گیرد
ردیاب خودرو اتاکو صددر صد ایرانی می باشد لذا برای پشتیبانی و خدمات پس از فروش به هیچ عنوان دچار مشکل نخواهید شد.
ردیاب اتاکو دراکثراستان ها دارای شعبه و نماینده می باشد.لذا درهر استانی که مقصد سفر شما باشد امکان ارائه خدمات وجود دارد.
ردیاب خودرو اتاکو صددر صد ایرانی می باشد لذا هر زمان که نیاز باشد ، امکان اضافه نمودن هر پارامتر و امکانات جدیدی وجود دارد و ردیاب خودرو شما هیچ گاه قدیمی باقی نمی ماند و به طور خلاصه اینکه همیشه امکان ارتقا حتی به لحاظ سخت افزاری و الکترونیکی نیز وجود دارد.
شرکت ردیاب اتاکو با ارائه اسناد علمی این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که در طراحی ردیاب خودرو ، از پیشرفته ترین و به روز ترین قطعات الکترونیکی استفاده نموده است.
سامانه طراحی شده در ردیاب خودرو اتاکو از امکانات بسیار بالایی برخورد دار است که تمامی نیاز های شما رو در این زمینه برآورده می نماید.
چراغ اتوماتیک :
با نصب سیستم چراغ اتوماتیک اتاکو بر روی خودرو ،شب هنگام یا هنگام ورود به تونل چراغهای جلوی خودروی شما به صورت هوشمند و اتوماتیک روشن و روزهنگام و یا هنگام خروج از تونل چراغها به صورت اتوماتیک خاموش می شوند.
در سیستم اتولایت اتاکو یک عدد سنسور خورشیدی که اصطلاحا فتوسل نامیده میشود و به شیشه جلوی خودرو متصل میگردد ، وجود دارد که این سنسور پس از محاسبه میزان روشنایی یا تاریکی محیط اطراف و تشخیص آن ، به چراغهای خودرو جهت روشن یا خاموش شدن دستورات لازم را ارسال مینماید.
با نصب این سیستم بر روی خودرو ،شب هنگام یا هنگام ورود به تونل ابتدا چراغهای کوچک خودروی شما به صورت هوشمند روشن و پس از تاریک شدن بیشتر هوا چراغهای بزرگ خودروی شما به منظور دید بیشتر به صورت اتوماتیک روشن میگردد
همچنین با روشن شدن هوا و یا هنگام خروج از تونل چراغها به صورت اتوماتیک خاموش می گردند.
این دستگاه هیچ تداخلی با روشن و خاموش کردن دستی نداشته و هر زمان که بخواهید می توانید خودرو را از حالت چراغ اتوماتیک خارج و به صورت دستی استفاده نمایید.

گارانتی اتولایت اتاکو

این سیستم از زمان خرید همانند سایر سیستمهای تولیدی شرکت به مدت 18 ماه دارای گارانتی معتبر و قابل تمدید تا 5 سال با پرداخت هزینه مربوط به تمدیدگارانتی ، میباشد