بازیگران فیلم انفرادی (+دانلود فیلم انفرادی) فیلم اسکای

 

بازیگران فیلم انفرادی (+دانلود فیلم انفرادی) فیلم اسکای

فیلم انفرادی محصول سال 1398 کشور ایران به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی که قرار است از بهار 1401 در سینماهای سرار کشور به اکران عمومی درآید اطیابی باز هم قرار است که با یک فیلم کمدی دیگر پا به گیشه سینما بگذارد او که این روزها با فیلم دینامیت توانسته یک رکورد برای خود به ثبت برساند البته هنوز فیلم دینامیت در شبکه نمایش خانگی منتشر نشده است و قطعا میتواند با ورد به شبکه نمایش خانگی رکورد خود را به جا کند حال قرار است با انفرادی با بازی رضا عطاران که یکی از محبوب ترین کمدین های سینمای ایران است رکورد تازه ای را برای خود خلق کند.

عطاران و اطیابی تا پیش از این هم سابقه همکاری با هم را داشته اند و اولین همکاری آنها به فیلم خروس جنگی بازمیگردد که هنوز هم یکی از فیلم های کمدی محبوب به حساب می آید که در سال 1386 آن فیلم اکران گردید باید در همکاری جدید این دو چه نتیجه ای به وقوع خواهد پیوست بازهم اطیابی و عطاران میتوانند یک کمدی خوب و جذاب را برای تماشاگر رقم بزنند یا خیر! با دانلود فیلم انفرادی با کیفیت بالا و بدون سانسور همراه فیلم اسکای باشید.

بازیگران فیلم سینمایی انفرادی

در فیلم ایرانی انفردای بازیگران مشهوری به ایفای نقش پرداخته‌اند که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

مهدی هاشمی در نقش امیر خان

مهدی هاشمی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی متولد 16 آذر 1325 است. او تا کنون جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است؛ از جمله سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم‌های دو فیلم با یک بلیت (1369)، آقا یوسف (1390)، آلزایمر (1389) و ضدگلوله (1390).

رضا عطاران

رضا عطاران بازیگر و کارگردان ایرانی متولد 20 اردیبهشت 1347 است. از جوایز و افتخارات این هنرمند می‌توانیم به جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم خوابم می‌آد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم‌های طبقه هساث و روشن در جشنواره فیلم فجر اشاره کنیم.

احمد مهران فر

احمد مهران فر بازیگر ایرانی متولد 10 خرداد 1354 در کاشان است. از افتخارات این هنرپیشه می‌توانیم به نامزدی برای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم یک عاشقانه ساده (1390) اشاره کنیم.

https://filmsky.ir/category/دانلود-فیلم-ایرانی/

نقد و بررسی فیلم انفرادی

کارگردان فیلم انفرادی تصور می‌کند ساخت یک سکانس دزدی بانک که روی آن آهنگ بالاتر از خطر گذاشته شود و همه چیز به طور صحنه آهسته به نمایش در بیاید و بازیگران در آن به هم برخورد کنند، خنده دار است. این جنس کمدی برای بچه‌های پنج شش ساله هم دیگر جواب نمی‌دهد. استفاده از دوربین در این سکانس و بقیه لحظات فیلم به بدترین شکل ممکن است، صداگذاری در این سکانس و دیگر سکانس‌ها آنچنان آماتور است که انگار دست یک دانش آموز دبستانی داده شده تا کار صداگذاری را انجام دهد.

در واقع فیلم انفرادی خواسته یک کمدی اکشن باشد، چیزی که مثلا رامبد جوان با قانون مورفی دنبال آن رفت و باز توانست در خلق صحنه‌های اکشن راضی کننده باشد. فیلم انفرادی اما سکانس‌های اکشنی دارد که با جلوه‌های ویژه بسیار مضحک و طراحی صحنه بسیار بدی همراه است. تک تک سکانس‌های اکشن فیلم بیشتر شبیه به آبروریزی است تا یک صحنه نفس گیر و تلاشی که برای خلق این صحنه‌ها انجام شده کاملا هدر رفته است.

نوشته دیگر :   دانلود آهنگ کردی

آنچه لازم است والدین بدانند

انفرادی، اثر کمدی و طنز است. این محصول، جامعه بی‌دروپیکری را روایت می‌کند که افراد برای رسیدن به خواسته خود هرکار خلاف و ناهنجاری مرتکب می‌شوند و در بیشتر مواقع به سزای رفتار خود هم نمی‌رسند. شدت خشونت و ناهنجاری در این اثر بسیار بالا است که فضای طنز و کمدی اثر از شدت اثرگذاری صحنه‌های خشن می‌کاهد اما بالعکس با رفتارهای ناهنجار اثر نسبت مستقیم دارد و ناهنجاری‌های موجود در اثر را کاملا خالی از اشکال و طبیعی به نمایش می‌گذارد. تنها نکته مثبت داستان موفق نشدن امیر و جواد و بهرام از طریق روش‌های نامطلوب و ناهنجار است. آن‌ها علی‌رغم اینکه به دنبال حق‌ طبیعی خود بودند، اما چون مسیر اشتباهی را برای رسیدن به آن انتخاب کردند آسیب دیدند و ضربه خوردند.

درباره ی فیلم ایرانی و کمدی انفرادی

فیلم انفرادی به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی که قرار است از بهار 1401 در سینماهای سرار کشور به اکران عمومی درآید اطیابی باز هم قرار است که با یک فیلم کمدی دیگر پا به گیشه سینما بگذارد او که این روزها با فیلم دینامیت توانسته یک رکورد برای خود به ثبت برساند این فیلم محصول سال 1398 ایرانمیباشد

فیلم انفرادی داستان مردی بنام (مهدی هاشمی) است که به افرادی پرنفوذ بدهکار است و تصمیم می‌گیرد مثل گذشته سرقت کند و از دوست دوران جوانی (رضا عطاران) و همکارش (احمد مهرانفر) درخواست می‌کند تا کمکش کنند. این سه دوست از دزدی ماشین شروع می‌کنند تا عتیقه اما وقتی پول کافی بدست نمی‌آورند متوجه می‌شوند باید کار جدید انجام بدهند، اقدام به سرقتی بزرگ می‌کنند و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات طنز تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌زند.

کارگردان فیلم انفرادی

فیلم «انفرادی» مانند ساخته های قبلی مسعود اطیابی، یک فرمول تکراری دارد که برگ برنده این فیلمساز در سال های اخیر بوده و آن لوده بازی حداکثری در طول فیلم است تا تماشاگر به هر قیمتی بخندد. در این جا البته فیلمساز سعی کرده با اشاره به برخی از تجربیات تلخ اجتماعی مانند آب بازی در پارک و دستگیری عوامل آن، از آب گل آلود ماهی بگیرد و خود را منتقد این جریان معرفی کند اما مانند تمام کمدی های سطحی چند سال اخیر، صرفاً از یک اشاره (که آن هم با تعارف کامل و رعایت ریزترین حساسیت های نهادهای دولتی و غیردولتی لحاظ شده) فراتر نمی رود و به بی خاصیت ترین شکل ممکن مطرح می شود.

نتیجه این فستیوال ابتذال فیلم «انفرادی» است. فیلمی که به سختی می توان دو خط فیلمنامه در آن یافت و تمام و کمال براساس ادا و اطوار بازیگران و کنایه های جنسی که در فضای مجازی شنیده می شود بنا شده است. به طور واضح می توان گفت، «انفرادی» یک نسخه عقیم شده از شوخی های فضای مجازی است که در این جا از میزان نافذ بودنشان کاسته شده و هویت مبتذل اصلیشان در قالب یک ابتذال جدید به مخاطب ارائه شده است. در «انفرادی» اتفاقات منطق مشخصی ندارند.

منبع:  فیلم اسکای https://filmsky.ir/