بهترین فروشگاه های اینترنتی دنیا

برترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی جهان در سال ۲۰۲۰

در مقالات قبلی شما کاربران عزیز را با بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران آشنا کردیم و در این مقاله به بررسی بهترین فروشگاه های اینترنتی دنیا در سال ۲۰۲۰ میلادی خواهیم پرداخت.
حجم کثیری از خرید و فروش دنیای امروز در فروشگاه های آنلاین دنیا انجام می‌ پذیرد. این مارکت های آنلاین با جذب تعداد زیادی از کاربران، بخش عمده ای از بازار خرید و فروش دنیا را در قاره‌ های آمریکا، اروپا، استرالیا و آسیا در اختیارشان قرار داده اند. اما متاسفانه بیشتر این فروشگاه ها در داخل کشورمان یا فیلتر هستند و یا آنها کشورمان را تحریم کرده اند!
در عصر مدرن یکی از محبوب ترین تجارت ها، فروش کالا به صورت آنلاین می باشد. در این بین برخی فروشگاه های اینترنتی از اعتبار بیشتری برخوردار بوده و به عنوان بهترین فروشگاههای اینترنتی جهان شناخته شده اند که خدمات متنوعی را به کاربرانشان ارائه میدهند. در این مقاله میتوانید با فروشگاه های آنلاین معروف و برتر اینترنتی در سطح جهانی آشنا شوید تا حدالمکان بتوانید قیمت کالاهای اورجینال را که دنبالشان هستید را مشاهده نمایید و یا اگر خارج از کشور هستید آنها را سفارش دهید.
بست فارسی در این مقاله قصد دارد به تحلیل و معرفی بهترین فروشگاه های آنلاین دنیا در سال ۲۰۲۰ میلادی بپردازد.

۱٫ فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین – Amazon.Com

کشور: آمریکا
رتبه جهانی: ۱۰
سال تاسیس: ۱۹۹۴
مدیر عامل: جف بزوس
رئیس هیئت مدیره: جف بزوس
آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا است که توسط جف بزوس (Jeff Bezos) در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد. این فروشگاه کار خود را ابتدا با فروش کتاب آغاز کرد و رفته رفته به کار خود وسعت داده و محصولات متنوع دیگری را (محصولات نو یا دست دوم) به آن افزود. جف بزوس به دلیل موفقیت در کسب و کارش، توانسته لقب یکی از ثروتمندترین افراد دنیا را تا به امروز به خود اختصاص دهد.
سایت آمازون به دلیل برتری نسبت به رقبایی که دارد جز بهترین فروشگاه اینترنتی دنیا به حساب می آید و می توان گفت، کمتر کسی پیدا می شود که نام آمازون به گوش آن نرسیده و یا با آن ناآشنا باشد.
آمازون در واقع وب سایت سفارشی می باشد که به صورت جدا برای هر کشور طراحی شده است. در آمازون هر آنچه که مورد نیاز برای مصرف کننده باشد، از سرتا سر دنیا در دسترس همگان قرار گرفته است و به عنوان رقیبی برای تمام پورتال های خرید آنلاین در همه جای دنیا به شمار می آید. به عنوان مثال از آمازون استرالیا گرفته تا آمازون هند همه چیز در دسترس افراد قرار گرفته است.
از مزایای استفاده از فروشگاه اینترنتی آمازون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع بالای محصولات و کالا ها در سایت.
  • وجود محصولات تخفیف خورده در سایت.
  • محصولات در کوتاه ترین زمان، ارسال می شوند.
  • پرداخت به سهولت و بسیار متنوع صورت می گیرد.
نوشته دیگر :   کامل ترین مرجع آموزش کارآفرینی و راه اندازی استارتاپ

۲٫ فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین – Ebay.Com

کشور: آمریکا
رتبه جهانی: ۴۲
سال تاسیس: ۱۹۹۵
مدیر عامل: جان داناهو
رئیس هیئت مدیره: پیر امیدیار
ای بی دومین وب سایت اینترنتی و یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی دنیا می باشد. ای بی توسط پیر امیدیار در سال ۱۹۹۵ میلادی در سان خوزه کالیفرنیا واقع در آمریکا به صورت اتفافی تاسیس شده است. جالب است که بدانید Pierre Omidyar زاده اروپا ولی از تبار ایران می باشد و برای اولین بار کار خود را با به حراج گذاشتن یک دستگاه فتوکپی در وب سایت خود شروع کرد و فروش آن با موفقیت رو به رو شد. گفته می شود وب سایت ای بی در ابتدای شروع کار خود یک صفحه بسیار ساده اینترنتی داشته است. نحوه کار ای بی به این صورت است که هر شخصی قادر می باشد تا کالاهای خود را در آن برای فروش بگذارد (مانند نمونه ایرانی آن دیوار). همچنین خریداران نیز امکان انجام این کار برایشان میسر است و می توانند کالای خود را به فروش بگذارند. کارمندان اصلی ای بی از کمپانی های دیسنی و پپسی برگزیده شده اند. ممکن است در ای بی با کالاهایی رو به رو شوید که برای شما عجیب به نظر برسد.
از مزایای استفاده از فروشگاه اینترنتی ای بی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروشندگان به راحتی می توانند با هم همکاری داشته باشند.
  • مواجه شدن با کالاهایی که نظیر آن در هیچ کجای دنیا یافت نمی شود.
  • به فروش رساندن راحت و سریع محصولات.

برای ادامه مطلب به سایت اصلی مراجعه کنید.