نمایندگی رسمی تعمیرات شیائومی

شیائومی - تعمیرات

شیائومی (انگلیسی: Xiaomi) یک شرکت چینی طراحی و تولید محصولات الکترونیک است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت، از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی، توسعه و فروش تلفن‌های هوشمند، نرم‌افزار تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی و ابزار است. از ابتدای انتشار نخستین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۱، شیائومی سهم بزرگی از بازار های آمریکا، پکن، هنگ کنگ و هند را بدست آورد و آن را به دامنه گسترده‌تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. این شرکت پس از سامسونگ، دومین تولیدکنندهٔ بزرگ تلفن‌های هوشمند در جهان است که رابط کاربری آن‌ها MIUI است.

از جمله اقتصادی ترین و جدیدترین گوشیای برند شیائومی که در سال 2023 به بازار معرفی شده میشه به گوشی ردمی نوت 12 نسخه گلوبال اشاره کرد. این گوشی مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن 1080×2400 پیکسل بوده و از اندازه نوسازی 120 هرتزی برخورداره. پردازنده به کار رفته در این گوشی یه پردازنده کوالکام اسپندراگون 4 نسل 1 بوده و در مدلای جور واجور اون از رمای 4 و 6 گیگابایتی استفاده شده.

 

حافظه داخلی این گوشی هم 128 گیگابایت بوده که سرعت و فضای ذخیره سازی مطلوبی رو در اختیار کاربران قرار میده. واسه گوشی ردمی نوت 12 یه دوربین سه ماژول با لنزای 48، 8 و 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی هم یه دوربین 13 مگاپیکسلی هستش.

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 مجهز به سخت افزاری بوده که این دستگاه رو واسه انجام امور روزمره به گزینه مناسبی بدل کرده. این در حالیه که از آن واسه اجرای بازیا هم میشه استفاده کرد؛ اما بهتره واسه کارکرد مطلوب دستگاه، تنظیمات گرافیکی بازی روی حالت متوسط قرار گیرد. از دیگر ویژگیای گوشی شیائومی ردمی نوت 12 میشه به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در اون اشاره کرد که با هر بار شارژ کامل می تونه تا 1.5 روز شارژدهی داشته باشه.

گوشی شیائومی 13

جدیدترین گوشی شیائومی سال 2023 گوشی شیائومی 13 بوده که جزو پرچمداران این برند حساب می شه. همین امر هم دلیل شده تا این گوشی قیمت تقریبا بالایی نسبت به بقیه مدلای جدید گوشیای شیائومی داشته باشه. گوشی شیائومی 13 مجهز به پردازنده اسپندراگون 8 پلاس نسل 2 بوده و به یه نمایشگر 6.36 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل مجهز شده. به کار گیری این پردازنده مرکزی در این گوشی دلیل شده تا گوشی شیائومی 13 از دید قدرت کارکرد بسیار مثل گوشی گلکسی S23 سامسونگ باشه.

مدلای جور واجور این گوشی به رمای 8 و 12 گیگابایتی LPDDR5X مجهز شده و حافظه داخلی اونم برابر 256 گیگابایت هستش. از دیگر ویژگیای این گوشی میشه به دوربین 3 ماژول به کار رفته در قاب پشتی گوشی اشاره کرد که به لنزهای 50، 10 و 12 مگاپیکسلی مجهز شده. دوربین سلفی این گوشی هم شامل یه لنز 32 مگاپیکسلی هستش. گوشی شیائومی 13 مجهز به یه باتری 4500 میلی آمپری بوده که از شارژدهی مطلوبی بهره مند هستش.

در برخی کشورها، شیائومی محبوب‌ترین برند گوشی‌های هوشمند از نظر حجم است. در نهایت برخی از بهترین تلفن های اندرویدی را می سازد که می توانید بخرید. با این حال، در کشورهای دیگر، اکثر مردم ممکن است هرگز این نام را نشنیده باشند (خیلی کمتر می دانند چگونه آن را تلفظ کنند). این دوگانگی باعث سردرگمی بالقوه زیادی در مورد برند و محصولات آن می شود.

در مقاله زیر، همه آنچه را که باید در مورد شیائومی بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم. امیدواریم این به شما کمک کند هنگام خرید یک گوشی هوشمند جدید تصمیمات درستی بگیرید. برعکس، همچنین می تواند به شما کمک کند تا کمی بیشتر در مورد یکی از بزرگترین برندهای گوشی های هوشمند در جهان که ممکن است حتی در منطقه شما ردپایی نداشته باشد، درک کنید.

معرفی شیائومی

 

وقتی شیائومی را با سایر برندهای بزرگ گوشی های هوشمند – از جمله سامسونگ، اپل، OPPO و غیره مقایسه می کنید – به سرعت متوجه یک چیز می شوید: این شرکت چقدر جوان است. شیائومی در سال ۲۰۱۰ کار خود را آغاز کرد، که آن را به جوانترین در لیست ده تولید کننده برتر گوشی های هوشمند در سراسر جهان تبدیل کرد.

شیائومی – با تلفظ “shee-yow-mee” – زمانی شروع شد که مدیرعامل و بنیانگذار Lei Jun تیمی از کهنه‌کاران فناوری را به عنوان کارکنان برای یک سرمایه‌گذاری جدید گرد هم آورد. بر اساس اعتبار کارکنان (شامل کارمندان سابق گوگل و موتورولا) و همچنین بیانیه ماموریت این شرکت، جون توانست میلیون ها سرمایه اولیه را جمع آوری کند.

ظرف چند ماه، شیائومی اولین محصول خود را معرفی کرد: MIUI، پوسته اندرویدی که بیشتر گوشی‌های هوشمندش را تامین می‌کرد. تنها یک سال بعد، در آگوست ۲۰۱۱، این شرکت اولین گوشی خود را معرفی کرد: شیائومی Mi 1.

Mi 1 یک موفقیت فوری بود. بدون شک قیمت پایین این گوشی که فقط ۱۹۹۹ یوان چین است، که امروز حدود ۳۰۰ دلار است، به فروش کمک کرد. با این حال، این دستگاه تنها در چین بومی شیائومی در دسترس بود، بنابراین هیچ گونه پذیرش غربی را مشاهده نکرد.

پس از چندین عرضه موفق گوشی هوشمند در چین، شیائومی به کشورهای دیگر نیز گسترش یافت. امروزه محصولات گوشی های هوشمند در چین، هند، بیشتر اروپا و بسیاری از کشورهای دیگر موجود است. با این حال، هیچ گوشی هوشمندی در ایالات متحده موجود نیست. علاوه بر این، این شرکت بسیاری از محصولات غیرهوشمند دیگر را نیز به فروش می رساند.

 

شیائومی چه چیزی ارائه می دهد؟

در بخش بعدی، به طور مفصل به خطوط تلفن هوشمند شیائومی خواهیم پرداخت. با این حال، قبل از انجام این کار، می‌خواهیم مجموعه‌ای از محصولات دیگری را که شیائومی ارائه می‌دهد، بررسی کنیم. این یک لیست کامل نیست، زیرا این شرکت انواع مختلفی از لوازم الکترونیکی را ایجاد و به فروش می رساند. در عوض، این لیستی است که بر بزرگترین دسته بندی های موجود در سبد شرکت تمرکز دارد.

تبلت و لپ تاپ

شیائومی لپ تاپ هایی را با نام تجاری Mi Notebook خود می فروشد (به استثنای لپ تاپ Mi Gaming که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد). خط Mi Notebook تا حد زیادی از زیبایی طراحی مک بوک های اپل وام گرفته است. با این حال، در داخل، ویندوز دستگاه ها را نیرو می دهد.

یکی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های شیائومی، Book Air 13 است، یک نوت بوک باریک و سبک با لولای ۳۶۰ درجه. مانند گوشی های هوشمند خود، شیائومی فقط لپ تاپ های خود را به کشورهای خاصی می آورد، بنابراین ممکن است نتوانید در منطقه خود لپ تاپ خود را خریداری کنید.

شیائومی تبلت هایی را به صورت پراکنده عرضه می کند. جدیدترین تبلت آن Pad 5 است که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد. این تبلت از نظر طراحی بسیار شبیه به iPad اپل است.

 

بررسی ساعت xiaomi mi نمایشگر صورت ساعت روی مچ ۲

شیائومی تعدادی از موفق ترین ردیاب های تناسب اندام موجود در بازار را ساخته است. محصولات پوشیدنی شیائومی بند (یا باند هوشمند در برخی کشورها) ویژگی‌های رده بالایی را برای محصولات با قیمت بسیار پایین به ارمغان می‌آورند. در اینجا در Android Authority، تقریباً برای هر گروهی که امتحان کرده‌ایم، نظرات درخشانی ارائه کرده‌ایم.

آخرین مورد در مجموعه ردیاب های تناسب اندام، شیائومی اسمارت بند ۷ پرو است. این یک ورودی عالی دیگر در خط است. این شرکت همچنین ساعت های هوشمند توانمندتری را به فروش می رساند. ساعت هوشمند شیائومی S1 از سال ۲۰۲۲ اکنون به برترین ساعت هوشمند این شرکت تبدیل شده است.

نوشته دیگر :   راهنمای جامع و کامل خرید لوازم جهیزیه

 

صفحه نمایش بزرگتر و روشن تر • ضربان قلب دقیق در حالت استراحت • نظارت مداوم SpO2

یک گروه اقتصادی که بیشتر از قیمتی که ممکن است پیشنهاد کند، ارائه دهد
عمر باتری طولانی، صفحه نمایش همیشه روشن روشن، و هوشمندهای چشمگیر ردیابی سلامت و فعالیت، این ردیاب مقرون به صرفه را برای هر کسی که بودجه کمی دارد انتخابی عالی کرده است. Mi Band 7 شیائومی بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی را به همراه نظارت مداوم SpO2 ارائه می دهد. حتی می توانید دستگاه خود را با تعداد زیادی صفحه ساعت متحرک شخصی سازی کنید.
۰٫۳۰ دلار صرفه جویی کنید

تلویزیون ها و پخش کننده های رسانه ای

شیائومی تلویزیون های خود را ایجاد می کند، اما آنها فقط در مناطق محدود، به ویژه چین و هند در دسترس هستند. تلویزیون های Mi معمولاً بر روی سیستم عامل Android TV اجرا می شوند که به شما امکان می دهد رسانه ها را از طریق بسیاری از برنامه های موجود پخش کنیددر فروشگاه گوگل Play.

محصولات خانه هوشمند

 

دوشاخه های هوشمند، ترموستات های هوشمند، لامپ های هوشمند و بسیاری محصولات دیگر نیز وجود دارد. با این حال، فقط دستگاه‌های خاصی در مناطق خاصی در دسترس هستند، بنابراین باید کمی جستجو کنید تا آنچه در دسترس شما است را بیابید.

تجهیزات جانبی

خطوط مختلف لوازم جانبی شیائومی محصولاتی هستند که در هر کجای دنیا که باشید به راحتی می توانید آنها را تهیه کنید. می‌توانید پاوربانک‌ها، شارژرهای بی‌سیم، بلندگوهای بلوتوث و غیره را از خرده‌فروش‌های مختلف پیدا کنید.

در بالا یکی از منحصربفردترین محصولات این شرکت را خواهید دید: پد شارژ بی سیم ردیابی هوشمند شیائومی Mi 20W. در واقع سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم را در گوشی، ساعت، قاب هدفون یا چیزهایی که دارید، مشخص می‌کند و سپس سیم‌پیچ شارژ درون پد را به سمت آن حرکت می‌دهد. این به شما امکان می دهد از تلاش برای پیدا کردن سیم پیچ شارژ برای خود اجتناب کنید. احمقانه به نظر می رسد، اما در نهایت به شما این امکان را می دهد که فقط گوشی خود را روی پد بیندازید و بدون نیاز به کمانچه در حال شارژ شدن بدانید.

 

تلفن های شیائومی: هر خط توضیح داده شده است

 

خط تلفن های هوشمند شیائومی به طرز مضحکی گیج کننده است. هر خط معمولاً یک دستگاه شماره دار دارد و آن دستگاه شماره دار معمولاً چندین شاخه دارد که قیمت درخواستی را کاهش می دهد یا افزایش می دهد. این شرکت همچنین مشخصات و طراحی دستگاه های مختلف را بسته به جایی که آنها راه اندازی می کنند تغییر می دهد و حتی نام دستگاه ها را در مناطق خاصی تغییر می دهد. برای اینکه سرت بچرخه کافیه

 

با این حال، اگر همه این‌ها را نادیده بگیرید، شیائومی واقعاً تنها پنج خط اصلی گوشی‌های هوشمند دارد که برخی از آنها مدت‌هاست که نسخه‌های جدیدی را مشاهده نکرده‌اند. در زیر هر خط را توضیح می دهیم.

 

سری شماره اصلی

در بالای پشته، ما خط تلفن های هوشمند شماره دار شیائومی را داریم. هر سال یک ورودی شماره گذاری شده جدید وجود دارد که جدیدترین آنها شیائومی ۱۳ است که در بالا در مدل Pro آن نشان داده شده است.

در خط شماره گذاری شده، چند نوع وجود دارد. تاکنون، شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو را می شناسیم. با این حال، بعداً در سال ۲۰۲۳، شیائومی ۱۳ اولترا، ۱۳ ایکس و انواع دیگر ممکن است وجود داشته باشد. در نیمه دوم سال، احتمالاً انواع T نیز وجود خواهد داشت که احتمالاً به عنوان خانواده ۱۳T شناخته می شود.

به طور کلی، هر تلفن رده بالا دارای پردازنده کوالکام و یک سیستم دوربین برتر آن سال است. در مورد شیائومی ۱۳، دو گوشی رده بالا با اسنپدراگون ۸ نسل ۲، پردازنده پرچمدار اندروید در سال ۲۰۲۳ عرضه می شوند. اگرچه برخی از دستگاه های فرعی با تراشه های کم قدرت عرضه خواهند شد.

در اصل، اگر به دنبال بهترین گوشی های هوشمند شیائومی هستید، چیزی از خط شماره گذاری شده پرچمدار می خواهید. آنها با سری گلکسی اس سامسونگ و سری شماره‌دار اصلی OnePlus قابل مقایسه هستند.

توجه داشته باشید که در سال ۲۰۲۱، شیائومی اعلام کرد که نام تجاری Mi را کنار گذاشته است. پیش از این، سری های شماره گذاری شده، مانند سری Mi 11 شیائومی، “Mi” را نیز در عنوان گنجانده بودند. هر چند این دیگر اتفاق نخواهد افتاد.

گوشی شیائومی ردمی K60

از دیگر گوشیای ارائه شده در سال 2023 که به نسبت گوشی شیائومی 13 قیمت پایین تری داره میشه به گوشی ردمی K60 اشاره کرد. این گوشی بر خلاف جدید بودن قیمتی در حدود یه سوم گوشی شیائومی 13 داشته و در عین حال از کیفیت مطلوبی هم بهره مند هستش. اینم بگیم که گوشی ردمی K60 به صورت رسمی به بازار عرضه نشده و به عنوان یکی از مورد انتظارترین گوشیای شیائومی حساب می شه.

این گوشی مجهز به پردازنده اسپندراگون 8 پلاس نسل 1 بوده و به صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد مجهز شده. نمایشگر این گوشی از Dolby Vision و +HDR10 پشتیبانی کرده و به اندازه نوسازی تصویر 120 هرتزی هم مجهز شده. حافظه داخلی گوشی ردمی K60 در مدلای جور واجور شامل 128، 256 و 512 گیگابایت فضای خالی بوده و رم به کار رفته در مدلای جور واجور این گوشی هم شامل رما 8، 12 و 16 گیگابایتی هستش.

دوربین اصلی گوشی شیائومی ردمی K60 یه دوربین 3 ماژول با لنزهای 64، 8 و 2 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی اونم به یه لنز 16 مگاپیکسلی مجهز شده. از دیگر ویژگیای گوشی ردمی K60 میشه به باتری 5500 میلی آمپری اون اشاره کرد که از توانایی شارژ سریع بهره مند بوده و از شارژدهی مطلوبی هم استفاده میکرد. اینم بگیم که این گوشی از دید کیفیت دوربین جزو گوشیای باکیفیت و مرغوب برند شیائومی هستش.

گوشی شیائومی پوکو C50

در لیست جدیدترین گوشیای شیائومی سال 2023 یکی از مقرون به صرفه ترین گوشیای میان رده این برند جای گرفته که با عنوان گوشی شیائومی به بازار عرضه می شه. این گوشی مجهز به پردازنده هلیو A22 بوده و به یه نمایشگر 6.52 اینچی با پنل IPS LCD و کیفیت 1080 پیکسل مجهز شده. پردازنده گرافیکی به کار رفته در این گوشی یه پردازنده PowerVR GE8320 بوده و حافظه داخلی اون فضایی در حدود 32 گیگابایت رو در اختیار کاربر قرار میده. رم به کار رفته در مدلای جور واجور این گوشی هم رمای 2 و 3 گیگابایتی هستش.

گوشی شیائومی پوکو C50 مجهز به یه دوربین 2 ماژول با لنزهای 8 و 0.08 مگاپیکسلی بوده و به یه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم مجهز شده. باتری به کار رفته در این گوشی هم یه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هستش که از قدرت شارژدهی مطلوبی برخورداره. گوشی شیائومی پوکو C50 مناسب اون دسته از کاربرانی بوده که فقط واسه انجام امور روزمره به یه گوشی باکیفیت نیاز دارن.

نمایندگی رسمی تعمیرات شیائومی