واقعیتی در مورد قدم به قدم ساخت استخر که هیچ کس پیشنهاد نمی کند

واقعیتی در مورد قدم به قدم ساخت استخر که هیچ کس پیشنهاد نمی کند

همانطور که از اندازه استخرهای کوچکتر به استخرهای بزرگتر حرکت می کنیم، قیمت های مربوط به استخرهای آستر وینیل به شدت افزایش نمی یابد، بر خلاف الیاف و گانیت، که در صورت دو برابر کردن اندازه، اساساً هزینه آن ها دو برابر می ساختن استخر در باغ شود. حیاط های کوچکتر می توانند از استخرهای شناور پشتیبانی کنند در حالی که این استخر ها را در هر فضای دیگری نمی توان به سادگی بکار گرفت و باید متناسب با فضا، نیازها و برنامه های شما باشد. به عنوان مثال، هر نصبی به پاکسازی زمین قبل از شروع کار نیاز ندارد، و مدت زمان لازم برای رسیدن به پایان کار متناسب با ماده و متریال استخر می تواند محدوده متفاوتی داشته باشد، به طوری که فایبرگلاس کمترین نیاز را دارد و بتن بیشترین نیاز را دارد. با دیدن گزینههای بسیار، میتوانید به راحتی نوع متناسب با نیازهای خانواده خود را پیدا کنید. با وجود استخر در خانهها، افراد می توانند ساعتهای تفریح و آرامش خود را همراه با خانواده و دوستان در این فضا به شادی سپری کنند.

ساخت استخر با

ساخت استخر در شمال | طراحی و اجرا استخر خانگی درشمال – گیچو … استخر سرپوشیده هم می تواند در طبقات نخست ویلا یا حتی روی پشت بام باشد که بر این اساس هزینه استخر سرپوشیده متفاوت خواهد بود، پیشنهاد ما این است که اگر پشت بام ویلا فضای مناسبی برای اجرا دارد به ساخت این نوع استخر بپردازیم چون فضای حاصله واقعا شورانگیز و زیبا و برای معاشرت عالی خواهد بود. لازم به توضیح است که برای جکوزی بر اساس اندازه، ارتفاع خاصی قابلیت اجرا دارد به طور مثال برای کمتر از 70 سانتی متر، ارتفاع مجاز 1.20 خواهد بود. انعطاف پذیری بسیار بالا برای پوشش زوایا ، کنجها ، قوسها و سطوح ناهموار طبیعی در محل اجرا مانند وجود تپه ماهور و تخته سنگ های بزرگ دیواره های محل آبگیر. احداث استخر کشاورزی میتواند به روش عایق سازی ژئوممبرانی و یا سازه بتنی اجرا شود ک البته در سالهای اخیر روش بتنی مقرون به صرفه نبوده و ژئوممبران ها جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. عموماً فایبرگلاس با این که از نظر مقاومت در برابر رطوبت عملکرد خوبی از خود نشان می دهد اما به خاطر ضعف عملکردی که در طولانی مدت دارد معمولا انتخاب ما نیست و ما ساخت استخر بتنی را بیشتر می پسندیم و به مالک ویلا هم بیشتر پیشنهاد می کنیم.

ساخت استخر 5 آذر

شیب بندی استخر باید به نحوی باشد که آب درون استخر بتنی زمان تخلیه به یک نقطه مشخص شده ای در کف استخر هدایت گردد. این ویژگی ها باید به یک طرح زهکشی بزرگتر متصل شوند که آب را به داخل حوض هدایت می کند و آب سرریز را دریافت می کند. بنابراین، استخرهای وینیل می تواند برای صاحب خانه هایی که خواهان استخر بزرگتر هستند مفید باشد و اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که به ساخت استخر بزرگ برای ویلای شمال خود فکر می کنید بهترین کار این است که به این نوع استخر ها متوسل شوید. با افزایش سایز استخر، تقویت هایی که در کف استخر استفاده می شوند بیشتر خواهند بود، قطر میلگرد ها بالا می رود و ما در استخر های بزرگ از میلگرد هایی با نمره 7-8 استفاده نخواهیم کرد بلکه میلگرد هایی 14 یا حتی 16 تا در زمان استفاده و فشار آب درگیر ترک خوردگی یا شکستگی کاسه استخر نشویم.

ساخت استخر یک متری

حالا نیاز است که فایبر گلاس هایی که اضافی هستند بریده شوند تا شکل تکمیل و زیبا شود. هزینه های نیروی کار بسته به نوع استخر انتخابی، مکان شما و اینکه آیا قبل از نصب به تخریب و پاکسازی نیاز است یا خیر، بر حسب تمام این ها هزینه ساخت می تواند متفاوت باشد. این بسته به شهرداری و دیگر ارگان های مختلف دارد. اکثر آن ها اغلب محدودیت های عمقی دارند، بنابراین اگر می خواهید برای غواصی استخر شما عمیق باشد، باید ماده دیگری را پیدا کنید. هر ماده دارای هزینه ها و ویژگی های مثبت و منفی خودش می باشد که باید پیش از ساخت استخر در ویلای شمال، در نظر گرفته شود. آن ها نسبت به فایبرگلاس در درازمدت به نگهداری بیشتری نیاز دارند، زیرا این ماده کاملاً متخلخل است و جلبک ها می توانند درونش جمع شوند. آنها که با پوسته ای مخصوص در زمین قرار می گیرند و در عین حال این که در وهله اول، سخت، بادوام و بسیار ماندگار هستند اما با گذشت زمان دستخوش تغییر می شوند و ما عموماً پس از مدتی شاهد پوسیدگی فایبرگلاس در قسمت عمق و گوشه ها هستیم (بنابراین پیشنهاد ما برای ساخت یک استخر ماندگار و برای سال های طولانی همان بتن و میلگرد هست).

نوشته دیگر :   کوکتل پوستی چیست؟

ساخت استخر در پارکینگ

وینیل کم هزینه ترین در بین سه نوع است، اما بیشترین تعمیر و نگهداری را نیز دارد و هر 7 تا 8 سال یک بار نیاز به روکش جدید دارد. هر پروژه ای به همه سطوح کار نیاز ندارد. ورزشکاری که حرفه ای کار میکند حضور در المپیک آرزوی او است. ورود این ذرات کمی آب را کدر میکند. این پوششهای کشویی استخر را با کمترین هزینه و طراحی شکیل به استخر دو منظوره تبدیل میکند. آنها در ابتدا هزینه کمتری دارند اما بیشترین هزینه را در دراز مدت خواهند داشت زیرا لاینر باید هر 7 تا 9 سال یکبار تعویض شود. عمر خدمات: 15-25 سال. این نوع آلومینیوم استفاده شده در پایه های استخرهای پیش ساخته ضد زنگ می باشد و از این رو در شرایط مختلف آب و هوایی همچون شرجی و رطوبت بالا را داراست و در شرایطی که به طرز استفاده از استخرهای پیش ساخته و نگهداری از آنها مسلط باشید طول عمر بالایی را برای شما به ارمغان می آورند . جالب است بدانید که این آبنماها قادرند تجربه ای به یاد ماندنی از شنا و لذت از محیط را در استخر های سر پوشیده و یا سرباز را برای شما به ارمغان بیاورند و با جلوه های زیبای سمعی، بصری و …

ساخت استخر داخل حیاط

این نوع استخر می تواند به هر اندازه یا شکلی باشد و به روش های مختلفی تکمیل شود، حتی در متریالی که توأمان با بتن قابل استفاده است، کاشی و سایر تزیینات نیز حضور دارند که برای وینیل و فایبرگلاس در دسترس نیستند. آن ها معمولاً با استفاده از بتن، فایبرگلاس یا وینیل ساخته می شوند. آستر وینیل را می توان در هر شکل یا اندازه ای اعمال کرد. با این حال، نگهداری آن ها نسبت به وینیل آسان تر است و آن ها را به سرمایه گذاری بلندمدت خوبی تبدیل می کند. در این بین مهم ترین فاکتور اثرگذار، نوع انجام کار و انتخاب مصالح است، به عنوان مثال گاهی در ساخت استخر روی زمین از اسکلت فلزی استفاده می شود که نمی تواند رطوبت بسیار بالای استخر را تاب بیاورد در واقع این اسکلت فلزی قادر نیست رطوبت را پس بزند و مهم تر از همه عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

ساخت استخر در

استخرهای درون زمینی محبوب ترین و رایج ترین نوع استخر هستند و تنوع شان به قدری بالاست که می توانید آن ها را در اشکال، اندازه ها و سبک های مختلف بسازید. و شبکه های ارماتور در اندازه بین 15 تا 25 سانتی متر مش بندی می شود که این ابعاد بستگی به محاسبات مهندس سازه با توجه به : محل ساخت استخر، ابعاد استخر، و سطح ابهای زیر زمینی منطقه و جنس خاک متفاوت می باشد. استخرهای شنای جدید می توانند هزینه های بسیار گسترده ای به ازای هر متر مربع داشته باشند این هزینه ها شامل ساخت و ساز کامل استخر، حتی ساخت عرشه و اخذ گواهی اتمام کار است. برخی از افراد یک عرشه نصب می کنند و اجازه می دهند چمن خود را از هر طرف ادامه دهد. افراد دیگر ممکن است انتخاب کنند که یک منظره حیاط خلوت در اطراف محوطه استخر خود ایجاد کنند که با حیاط ترکیب شود. یکی از متریالهایی که میتواند هزینه ساخت استخر را تا حد زیادی کاهش دهد، استفاده از سنگهای ساختمانی میباشد. همانطور که از نام این نوع استخر ها مشخص است شما می توانید با استفاده از سنگ های بیایان و سنگ لاشه های ریز و درشت استخری ایده آل و نسبتا مقاوم را بسازید ، ساخت این استخر ها از آن جا که نیاز زیادی به مصالح ندارد می تواند هزینه های شما را به شدت کاهش دهد پس اگر به دنبال یک استخر ارزان قیمت با امکانات نسبتا کم هستید در ادامه مطلب ما را همراهی بفرمایید .