ادکلن زنانه لانکوم | بررسی رایحه

 

لانکوم برند فرانسوی در زمینه تولید عطر، ادکلن، لوازم آرایشی و مراقبت از پوست است که در پاریس واقع شده و توسط آرماند پتیژن که یکی از کارکنان اسبق برند “Coty” بود در سال 1935 تاسیس گردید. نام کمپانی Lancome برگرفته شده از قلعه قدیمی و متروک “Le Château de Lancosme” است و لوگو این برند نیز الهام گرفته شده از گل های رزی است که این قلعه را محاصره کردند.

لانکوم به عنوان یک برند عطرسازی شروع به کار کرد و پنج عطر تولید شده خود را در نمایشگاه جهانی بروکسل بلژیک در سال 1935 به نمایش گذاشت. کمپانی Lancome بعدها دیگر محصولات خود را که شامل لوازم آرایشی و مراقبت از پوست برای خانم ها و آقایان بود را روانه بازار کرد.

امروزه ادکلن لانکوم همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کرده و با استفاده از کمپین های تبلیغاتی وسیع به همراه مدل های معروف و عکاسان خبره نام برند خود را به عنوان یکی از برترین های این صنعت به همگان دیکته کرده است.

همکاری عطر لانکوم با بازیگر مشهور “Isabella Rossellini” به مدت 14 سال و همچنین دخترش “Elletra Rossellini” که از سال 2009 شروع شد که این کمپانی را به کلاس کاری بسیار بالایی رساند.

عطر لانکوم ترزور این لاو

عطر لانکوم ترزور این لاو که ظاهرش با لانکوم ترزور متفاوت شده و حالتی کشیده و ایستاده به خود گرفته است از رایحه‌ای نسبتا معتدل و چهارفصل برخوردار بوده و شیرینی میوه‌ها و گل‌های متنوع را در خود نهفته دارد. ادکلن لانکوم ترزور این لاو در مارس 2010 روانه بازار شد. این عطر توسط “دومینیک روپین” و “ورونیک نیبرگ” طراحی و خلق گردید.

عطر لانکوم ترزور این لاو عطری جوان‌پسند، مدرن و دلرباست که هوس‌انگیزی بی‌تاب‌کننده‌اش به‌خوبی روح اولین لحظات عاشق شدن را مجسم می‌کند. رایحه زلال و شفاف میوه‌های رسیده در این عطر به گونه‌ای در کنار رایحه‌های رز و یاس و همچنین رایحه گرم چوب سدر و مشک قرار گرفته‌اند که اعتمادبه‌نفسی بی‌نقص به شما بدهند.

نوع عطر ادوپرفیوم

برند       لانکوم

عطار     دومنیک روپیون، ورونیک نیبرگ

طبع      معتدل

سال عرضه         2010

گروه بویایی        گلی میوه ای

کشور مبدأ         فرانسه

نوشته دیگر :   بهترین سایت های موبایل

مناسب برای       بانوان

اسانس اولیه       ترنج ، فلفل صورتی ، شلیل ، گلابی

اسانس میانی      بنفشه ، یاس، هلو ، گل محمدی

اسانس پایه       مشک ، سدر

 

عطر لانکوم لانویت ترزور

عطر لانکوم لانویت ترزور زنانه  Lancome la nuit tresor در ماه فوریه سال 2015 توسط  کریستوف رینود ، آمندین مری معرفی و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. خرید ادکلن لانکوم لانویت تروزر با بویی جذاب و اغواگر از رایحه ی شرقی وانیلی انتخابی مناسب برای خانم های ایرانی خواهد بود.

 

عطر لانکوم لانویت ترزور در نگاه اول شیشه ی بسیار جالب و منحصر به فردی دارد . شیشه ی این عطر الماس کبودی است که یک پارچه‌ ی ساتن به دور در شیشه ی آن پیچیده شده است . تراشه های الماس گونه‌ ی شیشه این عطر چشم هر بیننده ای را خیره میکند. در کنار گل مشکی کوچکی روی شیشه کلمه La Nuit Tresor به چشم میخورد.

با اولین اسپری از این عطر، بوی میوه‌هایی مثل گلابی، نارنگی و نارنج به سرعت فضا را پر میکند. این ترکیب میوه ای شادابی را به روح شما باز میگرداند . پس از مدتی این رایحه‌ها جای خود را به نت‌های میانی که شامل میوه‌ی ساعتی، توت‌فرنگی، گل ارکیده و رز سیاه هستند می‌دهند.

نوع عطر    ادوپرفیوم

برند                   لانکوم

عطار                 کریستوف رینود، آمندین مری

طبع                   گرم

سال عرضه            2015

گروه بویایی             شرقی وانیلی

کشور مبدأ              فرانسه

مناسب برای            بانوان

اسانس اولیه            ترنج ، نارنگی، گلابی

اسانس میانی           رز ، توت فرنگی ، ارکیده ، میوه گل ساعت

اسانس پایه            سرخالو، وانیل ، نعناع هندی ، کومارین ، پرالین، روایح دودی، پاپیروس ، شیرین بیان ، کارامل ، قهوه

برای اطلاع از قیمت عطر و ادکلن ها و خرید آن ها می توانید عطر اورجینال آن را از فروشگاه عطر و ادکلن هایپر عطر با خیالت راحت تهیه فرمایید.