خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب

شاید این سوال نیز برای شما پیش آمده باشد که در حین خرید دستگاه حضور و غیاب به چه عواملی باید توجه کنید؟ کدام دستگاه برای مجموعه من مناسب است و علت اختلاف قیمت دستگاههای موجود در بازار چیست؟

نکته مهم در خرید دستگاه حضور و غیاب:

  1. نوع فعالیت و محل نصب

اولین نکته ای که در حین خرید دستگاه حضور و غیاب  باید به آن توجه کنید، نوع فعالیت سازمان شما می باشد. زیرا در کارگاه های صنعتی استفاده از ساعت زنی های اثر انگشتی نمی تواند گزینه مناسبی باشد.  یا اگر نیاز به نصب دستگاه در محیط باز می باشد انتخاب دستگاه تشخیص چهره نمی تواند گزینه مناسبی برای شما در نظر گرفته شود.

  1. قیمت دستگاه حضور و غیاب

قیمت دستگاه نیز یکی از عواملی می باشد که می تواند در خرید شما تاثیر گذار باشد. در واقع با توجه به تکنولوژی بکار رفتهدر دستگاه حضور و غیاب قیمت آن می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال دستگاه های بیومتریک دارای قیمتبالاتری نسبت به دستگاه های کارتی و رمزی می باشند.

  1. گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب

گارانتی و خدمات پس از فروش از مهمترین عواملی می باشد که می تواند تجربه خوبی از خرید دستگاه کنترل تردد برای شما رقم بزند، در صورت عدم پشتیبانی خوب ممکن است شما با مشکلات زیادی مواجه شوید که به تنهایی قادر به حل کردن آنها نباشید.

  1. نرم افزار حضور و غیاب

نرم افزار ارائه  شده همراه دستگاه از دیگر عوامل موثر در خرید شما می باشد، در واقع این نرم افزار می باشد که تکمیل کننده فرآیند عملیات دستگاه کنترل تردد است.

  1. ظرفیت دستگاه حضور و غیاب
نوشته دیگر :   خرید ممبر واقعی تلگرام

ظرفیت دستگاه حضور و غیاب یکی از عوامل مهم در انتخاب شما می باشد. توجه داشته باشید که دستگاهی متناسب با تعداد پرسنل خود تهیه کنید تا مجبور به تخلیه زود هنگام دستگاه نشوید. در بسیاری از موارد با توجه به تعداد کارکنان، نیاز به تهیه چندین دستگاه می باشد.

بنابراین خرید از یک کمپانی معتبر می تواند کار را برای شما راحت تر کند. تحقیق کردن و در نظر گرفتن عوامل موثر پیش از تهیه دستگاه حضور غیاب می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک بسزایی داشته باشد.