قیمت رادیاتور ایران رادیاتور

گروه صنعتی ایران رادیاتور بزرگترین تولید کننده رادیاتور، پکیج، شوفاژهای دیواری و انواع مشغل خانگی و صنعتی در ایران و خاورمیانه است.

از آنجایی که در سال‌های اخیر با توجه به مزایایی که سیستم گرمایی پکیج دارد استفاده از آن در مکان‌های مسکونی و صنعتی بیشتر مورد توجه واقع شده است، خرید رادیاتور و پکیج‌های ایران رادیاتور محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

خرید رادیاتور ایران رادیاتور چگونه است؟

ایران رادیاتور تولید پکیج های گرمایشی خود را از سال 1358 آغاز کرده است. پکیج‌های گازی، دیواری و زمینی ایران رادیاتور با توجه به تبلیغات گسترده، قیمت‌های مناسب و رقابتی و همچنین خدمات پس از فروش عالی، توانسته است بخش بزرگی از بازار مصرف پکیج‌های گرمایشی در کشور را به خود اختصاص دهد.

پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی ایران رادیاتور در انواع و با کاربردهای مختلفی تولید می‌شوند که از آن میان می‌توان به مدل‌های پکیج‌های دیواری و زمینی، پکیج فن‌دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 21000 تا 36000 اشاره کرد.

همچنین پکیج شوفاژ دیواری گرمایشی ایران رادیاتور در انواع تک مبدل و دو مبدل تولید می‌شود و هر کدام بر اساس ظرفیت، نوع، راندمان سوخت مصرفی، فشار آب مورد نیاز از مدل‌های مختلفی برخوردار است.

مزایای استفاده از پکیج دیواری

اگر بخواهیم به مزایای استفاده از پکیج دیواری ایران رادیاتور اشاره کنیم می‌توان به این موارد پرداخت:

– پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی خانه، آب گرم مورد نیاز برای شوفاژها در زمستان را نیز فراهم می‌کند.

– استفاده از پکیج دیواری نسبت به آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژخانه مرکزی بسیار پرکاربردتر و بهینه‌تر است.

– پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر از انواع وسایل گرمایشی و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست.

– راندمان کاری پکیج دیواری نسبت به شوفاژخانه مرکزی یا آبگرمکن بسیار بالاتر است.

– پکیج های دیواری نسبت به انواع محصولات گرمایشی فضای بسیار کمتری را اشغال می‌کند.

– انتخاب ظرفیت پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می‌شود.

قیمت رادیاتور ایران رادیاتور

فروش رادیاتورهای ایران رادیاتور به قیمت مصوب کارخانه انجام می‌گیرد، به همین دلیل محصولات ایران رادیاتور در همه نمایندگی های دارای قیمت یکسان و مصوب کارخانه هستند. همچنین کاربران می‌توانند برای انتخاب بهترین سیستم گرمایشی با توجه به شرایط آپارتمان، آب و هوا و … قبل از انتخاب محصول مورد نظر خود با کارشناسان نمایندگی ایران رادیاتور مشورت کرده و انتخاب مناسبی داشته باشند.

همه محصولات ایران رادیاتور از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره‌مند هستند که می‌توانید در زمان لازم از این خدمات و پشتیبانی پاسخگو و مسئولیت پذیر ایران رادیاتور بهره‌مند شوید. در مواقع لزوم می توانید در تماس با نمایندگی های ایران رادیاتور در سراسر کشور درخواست کنید تا برای سرویس یا تعمیر محصول مورد نظر شما تکنسین و تعمیرکار به محل اعزام شوند.

خرید اینترنتی رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور یک محصول بسیار کاربردی و مناسب است که مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید شده است و دارای ویژگی‌هایی از جمله اشغال فضای کم، ابعاد مناسب، طراحی زیبا، سبکی و … است. رادیاتور پنلی ایران رادیاتور یکی از محبوب‌ترین رادیاتورهای گرمایشی است.

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور معمولا در مدل های پنلی فولادی و به صورت 100، 120،140 و 180 سانتی متری و به شکل 5، 7 و 10 پره،  اکو، سولا، ترمو ، ماکسی ، دوال  با امکان تمیز کردن و نظافت بسیار آسان‌تر از رادیاتورهای قدیمی تولید می‌شود.

رادیاتورهای پنلی ایران رادیاتور یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند خوشنام ایرانی محسوب می‌شود و با آلیاژ مقاوم فولاد و در ابعاد و مدلهای مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شود.

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور با طی کردن مراحل مختلفی مثل ورقکاری شامل طراحی و تولید ورق، استفاده از مکانیزم حرارتی آغاز شده و بعد از جوشکاری دقیق و با کیفیت ورق‌ها، احتمال نشتی یا خرابی زودرس پنل‌ها توسط کارشناسان بررسی می‌شود. بعد از این مرحله نوبت به پوشش دهی با رنگ و کنترل کیفیت می رسد.

همانطور که گفتیم از جمله مزایای استفاده از رادیاتور پنلی فولادی ایران رادیاتور نظافت و تمیز کردن آسان است ضمن این که به موارد دیگری چون زیبایی و شکیل بودن، وزن پایین تر نسبت به سایر رادیاتورها می‌توان اشاره کرد .

استفاده از فولاد در ساخت این مدل رادیاتور مانع جذب رسوب و ته نشست املاح موجود در آب می شوند همچنین به خاطر استقامت بالای فولاد بکار رفته در ساخت رادیاتور، از قدرت کافی برای دفع ضربات احتمالی و یا نشتی‌های که ممکن است در جریان فعالیت این سیستم ها رخ بدهند برخوردار است و از جمله ویژگی های مثبت این رادیاتور می توان به قابلیت نصب از هر دو طرف آن اشاره کرد، به همین لحاظ استفاده از آن در فضاهای کمتر مورد استفاده و یا کوچک امکان‌پذیر است و همین امر باعث می شود که رادیاتور پنلی ایران رادیاتور محبوبیت بالایی داشته باشد.

به دلیل استقبال گسترده کاربران از خرید این مدل رادیاتور، امکان خرید اینترنتی رادیاتور پنلی ایران رادیاتور برای علاقمندان به این مدل از رادیاتورهای ایرانی فراهم شده است.

نوشته دیگر :   لزوم چاپ فاکتور برای فروشندگان کلا

بهترین رادیاتور

استفاده از شوفاژ از جمله قدیمی‌ترین روش‌های گرمایش است، رادیاتورها به واسطه جابجایی هوای گرم در اتاق با جریان همرفتی باعث گرمای محیط می شوند.

به این صورت که هوای گرم بالای رادیاتور که سبک‌تر است به طرف بالا حرکت نموده و هوای سرد جایگزین آن می‌شود و این چرخش دائمی در جریان هوا، باعث گرم شدن اتاق می‌شود.

از نظر طراحی ظاهری رادیاتورها دارای سه نوع تخت (پنلی)، پره‌ای و لوله‌ای تقسیم می‌شوند که هرکدام دارای کارکردهای متفاوت و بهره‌وری متنوع است.

رادیاتورهای پنلی: گفته می‌شود که رادیاتورهای پنلی بهترین نوع رادیاتور هستند که هم از نظر زیبایی ظاهری و هم قابلیت نصب دارای امتیازات ویژه ای نسبت به سایر مدل‌های رادیاتور هستند، اما به دلیل محدودیت در افزایش ظرفیت گرمادهی و غیرقابل تعمیربودن انتخاب آن را کمی با تردید روبه‌رو می‌کند.

رادیاتورهای پره‌ای: این مدل رادیاتور بیشتر از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود و با توجه به این که ظرفیت گرمایی آن به ازای هر پره به‌صورت مجزا تعیین می‌شود و قابلیت کم یا زیاد کردن ظرفیت گرمادهی متناسب با فضای موردنیاز در این نوع رادیاتور وجود دارد، این رادیاتور رایج‌ترین شکل رادیاتور در استفاده عمومی است و تعمیر یا تعویض آن نسبت به دیگر انواع رادیاتورها  مقرون به صرفه‌‌تر است.

رادیاتورهای لوله‌ای:  از این نوع رادیاتور بیشتر برای سرویس‌های بهداشتی و اماکن مرطوب استفاده می شود و با  عنوان حوله‌خشک‌کن شناخته می‌شود.

قیمت رادیاتور پره‌ای آلومینیومی

قیمت رادیاتور پره ای با توجه به تعداد پره های آن مشخص می شود، بیشتر قیمتگذاری به واسطه متراژ پره‌ها و همچنین فضای نصب در نظر گرفته می‌شود. قیمت هر متر رادیاتور پره ای ایران رادیاتور با قیمت مصوب کارخانه مشخص شده و در تمام نمایندگی‌ها یکسان است.

رادیاتور آلومینیومی پره‌ای ایران رادیاتور

در حال حاضر رادیاتور آلومینیومی پره ای ایران رادیاتور یکی از بهترین رادیاتورهای موجود در بازار ایران است که از قطعات و مکانیزم های مختلفی بهره مند است، تا با دریافت گرمایش از سیستم های مرکزی مانند پکیج و یا موتورخانه ها به واسطه سیستم لوله کشی، این گرمایش را با راندمان بالا به محیط اطراف و در جهت گرمایش فضا انتقال می‌دهد که این فرایند به واسطه وجود آلیاژ بسیار مناسب آلومنیوم پره‌ای بکار رفته در رادیاتور ایران رادیاتور با سرعت بسیار بالایی انجام می‌گیرد.

به دلیل استفاده از آلیاژ آلومینیوم در ساخت این جذب هرگونه املاح موجود در آب منتفی است همچنین باعث شده است تا این مدل رادیاتور بسیار سبکتر از سایر مدل‌ها باشد و به نوعی حمل و نقل و نصب آن را آسان‌تر ساخته است.

این مدل رادیاتور برای انتقال گرما در شکل مصرفی گوناگونی دارد که یکی از پرکاربردترین مصارف آن در سیستم های گرمایشی شوفاژ منازل و اماکن، ادارات، بانک ها و مدارس است. استفاده از این آلیاژ به این جهت است که آلومینیوم چهارمین فلز رسانایی است که در طبیعت به میزان مناسبی وجود دارد و با توجه به این نکته تهیه  این محصولات با بدنه آلومینیومی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود. رادیاتورهای آلومینیومی پره ای ایران رادیاتور سبکتر و  زیباتر بوده و  قیمت مناسبی دارند و همچنین می‌توان در صورت نیاز به تعداد پره‌های آلومینیومی محصول در محل نصب اضافه کرد.

بهترین رادیاتور پنلی

بهترین رادیاتور پنلی محصولی است که انرژی کمتری مصرف کند و بهره‌وری بالاتری داشته باشد، بتواند بیشترین ظرفیت حرارتی را در کمترین فضای ممکن ایجاد کرده و  ثبات حرارتی بهینه ای داشته باشد. یعنی دمای اتاق را به صورت متعادل حفظ کند، همچنین رادیاتور باید با فضای مورد نیاز و سیستم تولید گرمایش یعنی موتورخانه تناسب داشته باشد. از لحاظ ظاهری نیز زیبایی و تناسب رادیاتور با دکوراسیون منزل بسیار مورد توجه است، کیفیت رنگ، مقاومت دربرابر زنگ زدگی و مقاومت مکانیکی، داشتن سطح صاف و بدون لبه تیز فاکتورهای بسیار مهمی در انتخاب بهترین رادیاتور پره‌ای هستند.برای کسب اطلاعات دقیق تر به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

بهترین مارک رادیاتور

در حال حاضر ایران رادیاتور یکی از بهترین برندهای تولید کننده رادیاتور، شوفاژ و پکیج در ایران است که از جمله ویژگی های آن قیمت های مناسب، زیبایی ظاهری، کیفیت بالای قطعات، گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین پاسخگویی مناسب در زمان نیاز به تعمیر و سرویس محصولات آن است.

نمایندگی شیری یکی از نمایندگی‌های مجاز فروش محصولات ایران رادیاتور است که همه محصولات این برند خوشنام را به قیمت مصوب کارخانه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. همچنین برای انتخاب بهترین محصولات می‌توانید با کارشناسان مجموعه نمایندگی شیری در تماس باشید.

 

منبع این محتوا سایت تاسیسات شیری می باشد.