پکیج ایران رادیاتورپکیج بوتانکولر گازی ایران رادیاتور

خرید پکیج ایران رادیاتور

بی شک گرمایش مطبوع محل سکونت و همچنین آب گرم بهداشتی یکی از نیازهای اولیه بشر به شمار می رود. در حال حاضر استفاده از کرسی های زغالی و بخاری های نفتی در برخی از نقاط کشور عزیزمان دیده می شود. بنابراین با توجه به فراوانی گاز طبیعی و همچنین برقراری امکان دسترسی به این نعمت خدادادی تکنولوژی در صدد است تا در جهت کشف راهکارهای جدید فعالیت کند. پکیج ایران رادیاتور دیواری یکی از دستگاه هایی می باشد که به لطف فناوری و تکنولوژی های روز دنیا توسط بشر ایجاد شده تا بتواند جایگزین بسیار مناسبی جهن موتورخانه مرکزی باشد با این دستگاه آب گرم مورد نیاز جهت تامین گرمایش محیط از طریق رادیاتور ها و همچنین آب گرم بهداشتی را برای مصارف روزمره مانند شستشو و استحمام فراهم می شود. در حال حاضر پکیج بوتان و کولر گازی ایران رادیاتور را می توان از محصولات شناخته در ابن بازار دانست.

پکیج بوتان

پکیج بوتان نمها نوع فن داران می باشد که از نظر استانداردهای معتبر دنیا تایید شده و همچنین پکیج دیواری ضمن بر تامین گرمایش داخل خانه به واسطه رادیاتور یا فن کویل یا گرمایش می باشد که می تواند آب گرم بهداشتی را به شکل فوری و بدون تاخیر در اختیار مصرف کننده قرار دهد. لازم به ذکر است ترکیب این دستگاه با کولر گازی از طریق یک کویل آبگرم را ایجاد می کند تا ضمن بر صرفه جویی در مصرف انرژی گرمایش مطبوع تر و ارزان تری را ارائه کند. استفاده از دودکش های مخصوص و کواکسیال یا به عبارتی دوجداره در زمان نصب پکیج دیواری بسیار مهم است چرا که دود ناشی از کارکرد پکیج را از محیط خراج نموده و ایمنی را در سطح بالایی قرارمی دهد.

مزایای پکیج دیواری

پکیج دیواری از مزیت های بسیار زیادی برخوردار می باشد که استقلال واحدهای مسکونی از یکدیگر همچنین استقلال هر واحد مسکونی در تامین آب گرم مصرفی خود و عدم نیاز به احداث موتورخانه مرکزی را می توان از موارد مهم در این خصوص دانست و تنها بخشی از مزایای پکیج به شمار آورد. همچنین از مزایای دیگر پکیج دیواری می توان به قابلیت کنترل سیستم در داخل خانه و همچنین عدم هزینه شارژ ماهانه و تعمیر و نگهداری و سهولت در نصب و راه اندازی اشاره داشت.

پکیج های دیواری در مقایسه با موتورخانه مرکزی راهنما بسیار بالاتری برخوردار می باشند. ضمن اینکه پکیج های دیواری در مقایسه با موتور خانه های قدیمی از امنیت بالاتری برخوردارند. بی شک می توان گفت یکی از بهترین مزیت های پکیج دیواری ، اشغال فضای بسیار کمتر باشد و ابعاد کوچکتر آن ها که تقریباً به اندازه یک دستگاه آبگرمکن دیواری است. قابلیت تنظیم دما به اندازه دلخواه را نیز برخور دار است . پکیج دیواری آب گرم را همواره به صورت دائم در کمترین زمان ممکن تامین می نماید. ضمن اینکه تامین گرمایش واحدهای مسکونی تا متراژ حداکثر ۳۵۰ متر مربع کارکردی بسیار آرام و بدون صدا و همچنین راندمان حرارتی بسیار مناسب از دیگر مزایای استفاده از پکیج دیواری به شمار می رود.

کولر گازی ایران رادیاتور

در سال 1358 شرکت ایران رادیاتور در زمینه ی واردات رادیاتور آلومینیومی شروع به فعالیت نموده است.با گذشت چندین سال تجربه توانسته با استفاده از دانش روز و استعداد جوانان ایرانی رادیاتورهای آلومینیومی بومی را به بازار ارائه نماد و به علت برخورداری از کیفیت خوب و قیمت مناسب یکی از شرکت های پیشتاز در این زمینه به شمار رود. این شرکت با توجه به نیاز بازار سیستم های تهویه مطبوع را به بازار ارائه می نماید و به علت ظرفیت هوادهی متفاوت کولر گازی های ایران رادیاتور، این محصول جایگاه ویژه ای را در بازار فروش برای خود اختصاص داده است.

مشخصات فنی کولر گازی ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور با ویژگی هایی همچون طراحی زیبا و کیفیت بالا و قیمت مناسب و نمایندگی های فروش فعال در سراسر ایران جایگاه ویژه ای در بازار به خود اختصاص داده است و در مدت زمان کم مورد استقبال گسترده قرار گرفته است. از مزایای استفاده ار این محصوللات برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی ایران رادیاتور می باشد. قطعات کولر های گازی اسپلیت ایران رادیاتور از 18 ماه و کمپرسور این محصولات دارای 5 سال گارانتی است . ضمن اینکه خدمات پس از فروش کولرهای گازی ایران رادیاتور در این مجموعه د رسطح بالایی نصب و ارائه می گردد.

فروشگاه اینترنتی 2000 هما با ارائه و با تولید محصولات مختلف سرمایشی و گرمایشی به افراد برای داشتن و ساختن میطح اطراف خود با دمای مد نظر در زمستان گرم و در تابستان سرد کند. شما همراهان همیشگی می توانید در این فروشگاه انواع رادیاتور و پکیج 2000 را مشاهده نمایید و ویژگی های آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. همین موضوع منجر به آن شده تا بتوانید در پایان محصولی مناسب که با شرایط شما سازگاری دارد را انتخاب نمایید و در پایان رضایت کاملی از خرید این محصولات داشته باشید. لازم به ذکر است خرید رادیاتور و شوفاژ یک کار بسیار تخصصی بوده که می بایست از دانش زیادی نسبت به محصول مورد نظر برخوردار باشید. لذا فروشگاه اینترنتی 2000 به عنوان یک مرکز معتبر بوده که با ابرائه اطلاعات جمعی در خصوص محصول مد نظر، سعی دارد تا بهترین انتخاب را داسته و می توانید برای تهیه این محصولات به آن اعتماد کنید.

نوشته دیگر :   افزایش اعتماد به نفس در دانش‌آموزان - راهکارها و نکات کاربردی