مواردی که هنگام انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات باید در نظر گرفته شود

مردم نتایج تبلیغات در شبکه های اجتماعی را به وضوح مشاهده کرده اند و همین امر سبب شده است که افرادی که قرار است در شبکه ها و یا سایت های آن تبلیغات صورت بگیرد هزینه ها را در این سال ها براساس رتبه و ارزش آن صفحه و یا سایت بالا و بالاتر ببرند. البته رقابت هم در این حوزه به وجود آماده و همین مورد عاملی شده که در بعضی از موارد ناچار بشوند برای تبلیغات هزینه های کمتری برای این کار بگیرند. شما باید به این توجه بکنید که هر یک از این سایت هایی که قرار است شما در آن تبلیغات را انجام بدهید زمان بیشترین بازدید مردم از آن سایت و یا صفحه چه زمان و چه موقعی می باشد و براساس آن زمان تبلیغات خودتان را آغاز بکنید. برخی از سایت های برپایه تصویری مانند اینستاگرام و Pinterest بیشتر در تعطیلات و آخر هفته بالاترین بازدهی را خواهند داشت. و بعضی از سایت های کاربردی و خبری در ایام هفته و در طول روز بیشتر بازدید را خواهند داشت.
تیشرت سفید پنبه ای یقه گرد مجموعه چاپ نفیس دارای الیاف صددرصد پنبه ای بوده و برای استفاده های طولانی مدت بسیار مناسب می باشد. چاپ روی تی شرت سفید پنبه ای به دلیل الیاف پارچه به صورت مستقیم امکان پذیر نبوده، و چاپ روی آنها متناسب با طرح شما به صورت لیبلی و یا کاتری انجام پذیر است. تیشرت سفید پنبه ای هدیه بسیار مناسب است برای انان که دوستشان دارید.

هزینه ۲۰۰۰ عدد سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم +A*

این نوع کاغذ بافت ها بسیار درشتی دارد. این نوع کاغذ تقریبا جز کاغذ مات و به مراتب از کاغذ لاستر مات بهتر می باشد. به این نوع کاغذ به اصطلاح کاغذ ابریشمی گفته می شود و علت نام گذاری آن به دلیل بافت های لطیفی که روی کاغذ می باشد این نام گذاری شده است. این نوع کاغذ کنتراست و وضوحی بسیار بالایی برخوردار است. از کاغذ سیلک بیشتر برای چاپ عکس روی شاسی توصیه می شود. زیرا به سبب بافت هایی که روی کاغذ سیلک می باشد ماندگاری بسیار بالایی به این نوع کاغذ می دهد و برای چاپ شاسی به شدت این عکس توصیه می شود.
اگر طرفدار تیم بایرن مونیخ هستی داشتن این ماگ زیبا براتون واجبه
ما در این مقاله اصول طراحی چاپ فاکتور مواردی که شما باید در طراحی پاکت نامه خود از آن استفاده بکنید بطور بند به بند بهمراه یکسری توضیحاتی برای شما مطرح و بیان کردیم و امیدوار هستیم با خواندن این مطالب به اهمیت و اصولی که باید شما در طراحی پاکت خود رعایت کرده باشید برای شما بیان کردیم.
وجود یک سربرگ زیبا و شکیل می تواند نمایانگر برند و سازمان شما باشد. هر سازمانی وقتی قرار است مطالب خودش را در قالب یک نامه به نمایش بزارد باید در قالب یک سربرگ زیبا و جذاب که نمایان گر همه مشخصات و خدماتی که آن سازمان انجام می دهد باشد قرار بدهد. که علاوه برا جذابیت بکار رفته در آن سربرگ سبب جذب مخاطب آن نامه به محتوای درون آن باشد.

ایجاد یادداشت شخصی

پاکت نامه و یا ملخی در بین خانواده پاکت ها از سایر سایز پرمصرف تر می باشد. اگر بخواهیم توضیح ملموسی از پاکت نامه بدهیم، پاکت نامه حدودا یک سوم A4 می باشد البته با ابعادی بزرگتر که به راحتی یک برگه A4 سه تا شده درون آن قرار می گیرد.
وقتی نوبت به بازاریابی و تبلغات بصورت آفلاین می رسد می توان به بسیاری موارد همچون چاپ بروشور ، چاپ تراکت ، چاپ کارت ویزیت و چاپ پاکت نامه اشاره کرد. شما از این موارد بصورت روزمره درحال استفاده از این موارد هستید و روزانه دارید از آن استفاده میکنید و به اهمیت داشتن این موارد شاید توجه نکرده باشید.
لیبل یووی گرده ( دایره ای )
قالب های طراحی کارت ویزیت لمینت مات طرح موج :

هزینه چاپ عکس ۲۰x۳۰ بر اساس نوع کاغذ*

لیست قیمت لیوان اکلیلی

مشخصات کلی پرچم رومیزی ریشه دار

امکان چاپ پاکت تحریر ۸۰ گرم ایرانی در تیراژ های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عددی میسر می باشد که همین تیراژ بالا باعث می شود که اگر قصد چاپ در تیراژ بالا را داشته باشید از لحاظ هزینه به صرفه تر باشد به دلیل اینکه قیمت چاپ پاکت با افزایش تیراژ به طور محسوسی کاهش می یابد.

هزینه پاکت نامه کارتی 140 گرم +A*

ثبت سفارش آنلاین پازل A5 مستطیلی

چاپ کارت ویزیت کتان امباس ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف
لیست قیمت انواع پاکت گلاسه 135 گرم
چاپ تراکت B6 از دیگر محصولات از خانواده چاپ تراکت می باشد. سایز استاندارد و بین المللی B6 در سایز ۱۲٫۸ در ۱۸٫۲ سانت می باشد. ولی به جهت پرتی کمتر شیت و استفاده بهینه از کاغذ سایز تراکتی مقداری کوچکتر می باشد.
در این مرحله پس از چاپ توسط پرینتر های جوهر افشان حاشیه های سفید طرح خودتان را برش بزنید به گونه ای که هیچ قسمت سفیدی از طرح باقی نماند. سعی کنید این کار را با یک قیچی بسیار تیز و نسبتا بزرگی استفاده بکنید چون این نوع لیبل ها به شدت قبل از چاپ ظریف و شکننده هستند.
چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی موضعی از سری زیباترین کارت ویزیت های مخملی است. این نوع کارت ویزیت نیز بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود و بعد از روکش سلفون مخملی می توانید قسمت های دلخواه شما یووی موضعی شود که حس فوق العاده ای را به شما منتقل خواهد کرد.

مشخصات چاپ لیبل شیشه ای گرد :

چاپ تراکت در سایز A6 کوچکترین سایز قابل چاپ در مجموعه ما می باشد. سایز تراکت A6 حدودا یک چهارم کاغذ آ۴ می باشد. چاپ تراکت آ۶ در این مرکز برروی انواع کاغذ تحریر ۸۰ گرم و همچنین کاغذ گلاسه ۱۳۵ ، گلاسه ۱۷۰ گرم و همچنین کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش انجام می شود. در چاپ تراکت به این نکته باید توجه بفرمایید که سایز تراکت به دلیل صرفه جویی در هزینه و پرتی کمتر شیت مقداری از سایز فیکس استاندارد کوچکتر است. چاپ تراکت ها با سیستم چاپ افست و تماما به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود و کیفیت چاپ بسیار عالی بوده و کلیه رنگ ها زنده و درخشان خواهند بود. ( طبیعی است که درخشندگی و وضوح تصاویر به خصوص در طرح های تمپلات برروی کاغذ های گلاسه بالاتر خواهد بود. )
با بهره گیری از چاپ و طراحی پاکت نامه های سفارشی می توان محتویات درونی آن را با ارزش بکنید. پاکت نامه ها بخش ضروری در تبلیغات اکثر سازمان ها در هنگام مکاتبات می باشد. با درج لوگو ، شعار ، یا نام شرکت در قسمت بیرونی پاکت ، می توان آن پاکت را از سایر پاکت نامه های پستی را متمایز کند.

مشخصات کلی تیشرت سفید جودون یقه دار

شما باید در گام اول عکس دلخواه خودتان را انتخاب بکنید. در انتخاب عکس باید نهایت دقت را داشته باشید هرچه کیفیت عکس شما بهتر باشد کیفیت چاپ عکس روی سویشرت شما هم بهتر می شود. سعی کنید اگر قصد دارید روی سویشرت مشکی چاپ بکنید از یکسری از عکس های تیره و اگر هم تمایل داشتید روی سویشرت های روشن مثل سفید چاپ بکنید سعی کنید از عکس های روشن استفاده و انتخاب بکنید.
پس اگر در نظر دارید با انواع کاغذ چاپ عکس و مدل های متنوع انواع کاغذ عکس برای نصب روی شاسی آشنا شوید در ادامه با ما همراه شوید…
چاپ کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای از سری کارت ویزیت هایی جذابی است که به تازگی به سری محصولات سلفون مات مجموعه اضافه شده و بسیار هم مورد استقب”

مشخصات چاپ لیبل یووی قالب دار برش خاص :

تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد دارای الیاف نخ پنبه ۱۰۰% می باشد و جنس این تیشرت بسیار لطیف و خنک می باشند . ما با افتخار اعلام می دارد که تلاش خود را دارد که از بهترین پارچه های نخ پنبه کرمان و یزد برای دوخت تیشرت های پنبه ای خود استفاده کند و از بهترین و مجرب ترین خیاط های کشور برای دوخت اختصاصی کلیه تیشرت های خود بهره ببرد. دوخت تیشرت های مجموعه توسط بروز ترین تجهیزات در مرکز بازار کشور و به صورت اختصاصی با تیراژ بالا دوخت و تولید می شود .
چاپ کارت ویزیت پی وی سی روی کاغذ پی وی سی ۵۰۰ میکرون پرطرفدار ترین و پرفروش ترین کارت ویزیت در خانواده سری پی وی سی می باشد. همین استقبال بیشتر از این محصول باعث شده که فرم فوری ۳ روزکاری این محصول راه اندازی شود و امکان ثبت سفارش این محصول در حداقل تیراژ ۵۰۰ عدد فراهم می باشد.

در این مرحله شما باید با استفاده از پرینتر های جوهر افشان طرح خودتان را به چاپ برسانید زیرا چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ ماندگاری نسبت با پرینتر های لیزری بسیار متفاوت خواهد بود. پس در نتیجه هرچه سیستم چاپی شما نهایت کیفیت را داشته باشد کیفیت چاپی شما هم به مراتب بالاتر می رود.
خود لیوان کاغذی و بخصوص لیوان های پلاستیکی یا یکبار مصرف به اصطلاح سالیان سال هست که از آن برای مصارف کوتاه استفاده می شود و در سال های آینده از لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف بخاطر مضراتی که برای محیط زیست دارد کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.
هزینه و قیمت کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب :
اگرچه به نظر ساده برسد ، با استفاده از بروشورها می توانید از فرد به شخص دیگر منتقل کرد. این روش قدیمی امروز کار می کند و به راحتی از این شیوه می شود استفاده کرد و مخاطبین خودتان با شیوه چاپ بروشور به خودتان جذب بکنید. بروشور به راحتی مخاطبینتان شما را پیدا میکنند و به سمت شما می آیند.

سایزهای تیشرت : S-M-L-XL-XXL

حتما در سایت خود یک شماره تماس و راه های ارتباطی با مردم و همچنین بخشی را برای روش هایی برای راه اندازی یک ستاد تبلیغاتی در هر محله را در سایت های رسمی خود معرفی بکنید که هواداران هر نامزد به راحتی بتوانند به این شرایط دسترسی پیدا بکنند و مردم بتوانند از نامزدهای خودشان حمایت بکنند.
در این مقاله بهترین نوع لیبل کدام است چهار مرحله مهم را برای انتخاب یک لیبل را برای شما بیان کرده ایم تا اطمینان حاصل کنید که انتخاب درستی خواهید داشت.
جاپ کارت ویزیت کتان آلمان از دیگر سری کارت ویزیت های بدون روکش و بافت دار مجموعه چاپ نفیس می باشد. جنس این کارت ویزیت از کتان ۳۰۰ گرم می باشد که ضخامت بسیار مطلوبی دارد و برش این کارت ویزیت به صورت گوشه تیز دورصاف می باشد.

گام چهارم: قرار دادن روی تیشرت

در این مرحله یکسری لیبل های مخصوص تیشرت در بازار وجود دارد که به اصطلاح لیبل ترانسفر یا عکس برگردون گفته می شود وجودد دارد. کافی است شما به لوازم التحریر تشریف ببرید و این نوع لیبل مخصوص تیشرت را تهییه بکنید. ما دو نوع لیبل داریم یک لیبل مخصوص تیشرت های تیره و مشکی و دو لیبل مخصوص تیشرت سفید و روشن می باشد که به شما بستگی دارد برروی چه رنگ از تیشرت چاپ را انجام بدهید .

معرفی لیبل یووی

چاپ کارت ویزیت سلفون مات موضعی دورگرد ۹x6 به صورت نهایتا ۱۳ روزکاری انجام می شود که نحوه زمان محاسبه زمان کاری در مطلب “نحوه محاسبه زمان کاری” به تفصیل توضیح داده شده است.
هزینه بروشور گلاسه 135 گرم با سایز گسترده A4 :
هفتم: چون گرماژ کاغذهای فاکتور معمولا بین ۶۰ ، ۷۰ و ۸۰ گرمی تحریر می باشد سعی کنید از طرح های تمپلات تمام رنگی استفاده نکنید.
برای چاپ پرچم های ساحلی ایتدا طرح برروی پارچه خام چاپ می شود و سپس دوخته و ریشه دوزی می شود.

خلاصه ماگ زیبای یلدا

شما می توانید با یک سرچ ساده در اینترنت هر عکس و هر شکلی که مخاطب شما علاقه دارد را انتخاب و سفارش بدهید. مهترین بخش در این مورد انتخاب عکس دلخواه مخاطب شما می باشد که باید براساس سلیقه مخاطب شما باشد را به راحتی می توانید انتخاب بکنید
هزینه هر ۱۰۰۰ عدد سلفون مات طلاکوب دورگرد +A*
پاکت نامه و یا ملخی در بین خانواده پاکت ها از سایر سایز ها پرمصرف تر می باشد. اگر بخواهیم توضیح ملموسی از پاکت نامه بدهیم، پاکت نامه حدودا یک سوم A4 می باشد البته با ابعادی بزرگتر که به راحتی یک برگه A4 سه تا شده درون آن قرار می گیرد.

مشخصات چاپ تراکت تحریر ۸۰ گرم سایز A5 :

بسیاری از طراحان وقتی که یک طرحی را طراحی می کنند دوست دارند اون طرح رو به مشتریان خود عرضه کنند تا به اصطلاح جانمایی طرح خودشان برروی سفارششون بصوت مجازی مشاهده بکنند و با خیال راحت سفارش خودشان را به ثبت برسانند.
چاپ لیبل شیشه ای از سری محصولات هیجان انگیز و فوق العاده زیبای این مرکز می باشد. این محصول به دو صورت خوانا و ناحوانا عرضه می شود که در سری ناخوانا امکان قرار دادن فیلم سفید نیر مقدور می باشد که سبب می شود از نواحی سفید پشت لیبل مشخص نباشد.
بروشور گلاسه 300 گرم لوکس سایز گسترده A5
در این مرحله یکسری لیبل های مخصوص تیشرت در بازار وجود دارد که به اصطلاح لیبل ترانسفر یا عکس برگردون گفته می شود وجودد دارد. کافی است شما به لوازم التحریر تشریف ببرید و این نوع لیبل مخصوص تیشرت را تهییه بکنید. ما دو نوع لیبل داریم یک لیبل مخصوص تیشرت های تیره و مشکی و دو لیبل مخصوص تیشرت سفید و روشن می باشد که به شما بستگی دارد برروی چه رنگ از تیشرت چاپ را انجام بدهید .
همین امر در مورد برچسب هایی که در معرض دمای شدید قرار می گیرند نیز صدق می کند. بسیار مهم است که موادی را انتخاب کنید که برای مقاومت در برابر این نوع محیط ها مهندسی شده باشد. معمولا اگر دما محیط باشد و در دما نسبتا بالا می توانید لیبل سلفون براق استفاده بشود ولی اگر این دما بسیار بالا و یا در دمای بسیار پایین باشد از لیبل متالایز استفاده بفرمایید.

چاپ کوله پشتی

چاپ بیزینس کارت طلاکارت لمینت براق ، یا به عبارتی کارت ویزیت لمینت براق طلاکوب از سری خانواده کارت های طلاکوب می باشد که در این مدل کارت ویزیت به دلیل روکش درخشنده و شفاف لمینت براق قسمت های طلاکوب جلوه فوق العاده ای دارند و باعث درخشش دوچندان این سری کارت ویزیت می شود.

تیشرت سفید پنبه ای

ابعاد قابل چاپ : ۲۰x30 و ۳۰x40 سانتیمیتر به صورت غیر مستقیم
جنس رولکشور سازندهزیر ۱۰ متر مربعبالای ۱۰ متر مربع
اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت هستید و یا برای محل کسب و کارتان نیاز تغییرات و جلب توجه دارید چاپ بادکنک قطعا می تواند یکی از جذاب ترین پیشنهاد های مجموعه ما باشد که می توانید در لیست انتخاب های خود قرار دهید. کارشناسان شما در چاپ نفیس در کنار شما خواهند بود تا بهترین پیشنهاد ها در اختیار شما قرار دهند.

گام پنجم: کار را آسان بکنید

قوانین و مقررات چاپ سابلیمیشن

مشخصات چاپ عکس روی کاغذ لاستر همراه با شاسی :