نکات ضروری که هنگام خرید املاک باید در نظر گرفته شود

املاک

 

بسیاری از مردم آرزوی داشتن خانه خود را برای ثبات و آرامش ذهنی ناشی از آن دارند. اما ممکن است متوجه نباشید که داشتن خانه مزایای مالیاتی زیادی نیز دارد. در سال 2017، قانون کاهش مالیات و مشاغل (TCJA) به قانون تبدیل شد و تغییرات قابل توجهی در انواع کسرهایی که صاحبان خانه می توانند از آن استفاده کنند، ایجاد کرد. بیایید دقیق‌تر ببینیم که این تغییرات چیست و احتمالاً چگونه بر صاحبان خانه‌های فعلی تأثیر می‌گذارد.

فروش آپارتمان در تهران پول لازم 

وام دهندگان هنگام خرید خانه خیلی بیشتر از چک حقوق شما را در نظر می گیرند. نسبت بدهی به درآمد (DTI) و توانایی شما در پرداخت وام مسکن بیشتر از میزان پرداختی شما در نظر گرفته می شوداگر ساعت‌ها صرف گشت و گذار در خانه‌ها به صورت آنلاین و حضوری کرده‌اید تا با هر یک از آنها فروشنده‌های دلخواه پیدا کنید، ممکن است به این فکر کرده باشید که به طور کلی از خرید خانه منصرف شوید و به جای آن تصمیم بگیرید که مکان خود را از پایین به بالا بسازید. ساختن خانه شخصی شما می تواند فواید زیادی داشته باشد، مهمترین آنها این است که شما فرصت دارید دقیقاً به آنچه می خواهید برسید و خانه ای رویایی بسازید که تمام موارد موجود در لیست “خواسته ها و نیازهای” شما را بررسی کند – به شرطی که توانایی مالی داشته باشید. آی تی.خرید خانه فقط یک خرید ساده نیست. همچنین انتقال قانونی اموال از یک نهاد به نهاد دیگر است. از آنجایی که جنبه حقوقی این معامله می تواند بسیار پیچیده باشد، گاهی اوقات برای خریداران یا فروشندگان خانه منطقی است (یا حتی ضروری است) که از وکیلی استفاده کنند که بتواند به نفع آنها باشد. در حالی که احتمالاً در حین کار برای بستن خانه خود با هزینه های بی شماری دست و پنجه نرم خواهید کرد.اگر صاحب خانه ای هستید که می خواهید راه خود را با ملک فعلی خود جدا کنید، چند انتخاب دارید: فروش یا اجاره آن. این یک تصمیم مهم است که می تواند بر امور مالی و درآمد احتمالی شما تأثیر بگذارد. بنابراین، کدام گزینه بهتر است؟ بستگی به وضعیت مالی شما دارد. در اینجا چیزی است که باید قبل از تصمیم به فروش یا اجاره خانه خود بدانید.قراردادهای زمین جایگزینی برای تامین مالی سنتی وام مسکن توسط فروشنده است. آنها معمولاً زمانی استفاده می شوند که خریداران تمایلی به دریافت وام مسکن از طریق بانک یا سایر مؤسسات وام مسکن ندارند. آنها همچنین ممکن است به دلیل وضعیت اعتباری خود یا سایر دلایل صلاحیتی نتوانند وام مسکن دریافت کنند. به همین دلیل است که قراردادهای زمین رشد کرده و پس از بحران وام مسکن 2007-2010 گزینه مناسبی در نظر گرفته شده است .

در دوره‌های افزایش تورم، قیمت همه چیز از خواربار تا گاز افزایش می‌یابد. قیمت مسکن تفاوتی ندارد: آنها نیز در دوره‌هایی که تورم بالاتر است، تمایل به افزایش دارند. آیا خرید خانه در دوره های افزایش تورم منطقی است؟ که بستگی دارد. اگر زمانی که قیمت مسکن شروع به افزایش می‌کند، خرید نکنید، ممکن است تنها با صبر کردن، قیمت‌ها افزایش پیدا کنند. یا اگر منتظر خرید باشید، ممکن است این قیمت‌ها کاهش یابد. مشکل؟

پیش فروش چیتگر

اگر صاحبخانه در مدت معقول اقدامی انجام ندهد، مستاجران می توانند درخواست بازرسی شورا کنند. این سطح خطر را تعریف می کند، از خرابی های دسته دو – مانند رطوبت و کپک جزئی، آلودگی موش، یا سقف یا لوله نشتی – تا موارد شدید دسته یک، که تهدیدی برای سلامت و ایمنی است.

وقتی یک ملک کلید در دست می‌خرید، خانه‌ای می‌خرید که فوراً جریان نقدی کسب می‌کند. شما در زمان صرفه جویی می کنید زیرا مجبور نیستید به دنبال مستاجر باشید. شما همچنین در پول خود صرفه جویی می کنید زیرا لازم نیست نگران هزینه های حمل و نقل باشید (تقویت هزینه های مالکیت خانه بدون مستاجر.)

اگر می خواهید وارد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شوید اما پول نقد ندارید، عمده فروش شدن می تواند گزینه سودآوری برای شما باشد. در اینجا هشت مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع انجام دهید.

با داشتن بازرسی خانه و گزارش مهندس سازه، شما در موقعیت خوبی برای مذاکره با فروشنده هستید. به یاد داشته باشید، اگر بازرسی شما مشکلاتی را نشان داد، فروشنده باید این مشکلات را در آینده فاش کند. اگر فروشنده نتواند یا نخواهد تعمیرات را برای شما انجام دهد، باید خانه را همانطور که هست ارائه دهد ، که باله های خانه و سایر سرمایه گذارانی را که به دنبال تخفیف عمیق هستند جذب می کند.

آیا سعی می کنید بفهمید چگونه می توان سهام ایجاد کرد؟ ما چند ایده داریم. برخی از آنها کمی سهام را به سرعت ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر مدتی طول می کشد. همه ایده ها به مقداری پول و صبر نیاز دارند.

هنگامی که متخصصان غیر مستغلات به یک “کارگزار املاک” اشاره می کنند، معمولاً در مورد یک شرکت کارگزاری صحبت می کنند. به عنوان یک مرجع سریع، آنها می گویند “کارگزار” (یا نمایندگان از “کارگزار من” استفاده می کنند) برای سهولت.اما یک دلال املاک همیشه یک شرکت کارگزاری نیست، و برای غیر متخصصان املاک، ممکن است سریع گیج کننده باشد.

در این مقاله، پیش از پرداختن به برخی از قوانین مربوطه در این زمینه، به معنای مسکن فرصت‌های برابر و مسئولیت‌هایی که برای همه طرفین معامله ملکی ایجاد می‌کند، خواهیم پرداخت. سپس به این خواهیم پرداخت که اگر مشکوک به تبعیض هستید چه کاری باید انجام دهید. در نهایت، نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید سازمان‌هایی را شناسایی کنید که از فرصت‌های برابر مسکن حمایت می‌کنند.

گاهی اوقات سرمایه گذاران می خواهند یک ملک سرمایه گذاری را پیش از موعد بفروشند. چه آنها نتوانند ملک را مدیریت کنند، چه پول خود را برای چیز دیگری بخواهند یا یک وضعیت اضطراری مالی داشته باشند، ممکن است ملک خود را با مستاجر در آن بفروشند. این به عنوان یک ویژگی کلید در دست شناخته می شود.

از لحاظ تاریخی، املاک کلید در دست در مناطقی رشد می کنند که متوسط پرداخت ماهانه وام مسکن ارزان تر از اجاره است. با سرمایه گذاری در مناطقی که به شدت از تقاضای اجاره نشینان اشباع شده است، می توانید بر اساس تفاوت بین مبلغی که برای ملک پرداخت کرده اید و هزینه جاری اجاره، سود کسب کنید.

خانه باز زمانی است که صاحب خانه و مشاور املاک او از عموم مردم دعوت می کنند تا ملک را مشاهده کنند، معمولاً در بازه زمانی 1 تا 3 ساعته. در طول رویداد، نماینده لیست به سوالات پاسخ می دهد، ویژگی های طراحی را اشاره می کند و اطلاعات تماس را برای هر شخص علاقه مند ثبت می کند. خانه های باز در واقع یک سنت دیرینه است که از اوایل دهه 1900 شروع شد.

قیمت درخواستی چیست، و چگونه می توانید قیمت خود را هنگام فهرست کردن خانه خود برای فروش تعیین کنید؟ به زبان ساده، قیمت درخواستی خانه به عنوان مقدار پولی تعریف می‌شود که یک فروشنده خانه می‌خواهد خریدار خانه برای خرید ملک بپردازد. صاحب خانه ای که مایل به فروش ملک خود است، به طور موثر قیمت درخواستی را به عنوان بخشی از فهرست املاک (به طور مستقل یا با یک عامل املاک) به امید جذب خریداران احتمالی در یک نقطه قیمت خاص، فهرست می کند. اما قیمت درخواستی یک خانه معمولاً این نیست که شما می توانید خانه خود را به چه قیمتی بفروشید .

مستاجران خشمگین به اتاق های شورا هجوم آوردند و یخچال هایی را که از قطعات یدکی و ماشین های لباسشویی جدا شده بود و بوی تخم مرغ های فاسد می داد توصیف کردند. آنها از حذف وعده های غذایی، چندین شغل و زندگی در وحشت دائمی از بی خانمان شدن، خوابیدن در ماشین خود و شستن فرزندان خود با بطری آب صحبت کردند.

خارج از فصل زمستان، خرید پاییز می تواند برای خریداران خانه ای که پول نقد ندارند ایده آل باشد. پس از پایان تابستان، فروشندگان انگیزه بیشتری پیدا می کنند. آنها معمولا قیمت های خود را پایین می آورند و فرصتی برای معامله فراهم می کنند. همانطور که در مورد زمستان است، در پاییز نیز موجودی کمتری وجود دارد. بسیاری از فروشندگان می خواهند در فصل تعطیلات از جابجایی خودداری کنند.

ممکن است قبلاً بدانید که بسیاری از اصطلاحات مربوط به املاک و مستغلات برای تسلط بر آن وجود دارد. به یاد داشته باشید که بسیاری از این اصطلاحات دارای تعاریف قانونی حساس هستند و اغلب با یکدیگر ترکیب می شوند. به عنوان مثال، بسیاری از خریداران به طور کامل تفاوت بین ارزیابی و بازرسی را درک نمی کنند. اگر با فروشنده ای تماس بگیرید و در مورد نتایج ارزیابی در زمانی که واقعاً قصد ارجاع به نتایج بازرسی را داشتید، ممکن است به موقع پاسخ مورد نیاز خود را دریافت نکنید.

وقتی نوبت به جستجوی مسکن و تأمین مالی آنها می رسد، شایسته است که با آنها منصفانه رفتار شود. در حالی که امروزه بسیاری از ما این اصل را بدیهی می دانیم، اما همیشه آنقدر پذیرفته نشده است. در طول سال‌ها، تعدادی از قوانین با هدف تضمین و حمایت از حق برخورداری از فرصت‌های برابر مسکن، از جمله حقوق دیگر، وجود داشته است.