نکات کلیدی کنفرانس کریپتو اسرائیل 2022 – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

کنفرانس سالانه کریپتو اسرائیل، به میزبانی انجمن رمزنگاری اسرائیل، در 23 تا 25 ماه در تل آویو برگزار شد.

در این کنفرانس سه روزه برخی از بزرگ‌ترین نام‌ها در صنعت – چه محلی و چه بین‌المللی- از جمله تزوس، INX حضور دارند. , SCRT Labs, Celsius, Fireblocks, and Redefine. به طور کلی، از هزاران شرکت کننده در این رویداد شرکت کردند، که آن‌ها پانل متخصصان در این مورد از موضوعات مختلف صنعت، کارگاه‌ها و موارد دیگر می‌کردند.

این رویداد پس از سقوط کریپتو ناشی از Terra رخ داد که شاهد کاهش قیمت بیت‌کوین به زیر 3000 دلار بود و رهبران صنعت را متعجب کرد که آیا بازار نزولی به خواب زمستانی کریپتو دیگری تبدیل خواهد شد.

 

با این حال، جو داخل خانه ZOA تل آویو خوش بینانه باقی ماند و شتاب زیادی برای ساختن آن وجود داشت. این امر به ویژه در صحنه های ارزهای دیجیتال اسرائیل صادق است: یکی از بانک های پیشرو اسرائیل، Bank Leumi، اخیراً اعلام کرد که قصد دارد تجارت کریپتو را در پلت فرم دیجیتال Pepper Invest خود فعال کند و اولین بانک در این کشور باشد که این کار را انجام دهد. سرویس را ارائه می دهد.

این احساس می‌کند که بازار نزولی جلوی نوآوری را نمی‌گیرد – در واقع، شرکت‌های جدی راه خود را برای خروج از بازار نزولی نوآوری خواهند کرد- حاکم بود.

توسعه پروژه های کریپتو قاتل در بین چرخه های صعودی

یک پانل به‌ویژه بر روی بازار فعلی بر لیزر است: «توسعه پروژه‌های رمزنگاری قاتل بین چرخه‌های گاو نر»، که توسط مدیر عامل روابط عمومی فناوری جهانی مدیریت می‌شود Reblonde، Motti Peer.

این پانل چهار رهبر برجسته برجسته را به نمایش گذاشت: یان تولک، مدیر عامل Univers، شبکه ای که زیرساخت ایجاد اتصال و قابلیت همکاری در متاورس، جایگزینی با تمرکز بر آینده برای غول های فناوری که به دلیل استفاده از اطلاعات کاربر و مالکیت شناخت شده اند، ارائه می دهد. روث لوی لوتان، معاون فروش و بازاریابی برای ClearX، یک راه حل حل تسویه حساب و تسویه مبتنی بر بلوک چین برای شرکت های جهانی در صنعت. اساف نعیم، بنیانگذار و مدیر عامل Kirobo، یک توسعه دهنده برنامه غیرمتمرکز که زیرساخت ایمن تری را برای Web3.0 ایجاد می کند. و نیر میرتزکی، یکی از بنیانگذاران Loopycore، یک استودیوی بازی سازی غیرمتمرکز که بر روی شش مسکوتیرز.

در این پنل بحث که چگونه و تا چه حد، سقوط صنعت بر شرکت آنها و عمودی آن در فضای بزرگتر بلوک چین ایجاد شده است.

برای Univers.IO، این به معنای ادامه ساخت قطعات کلیدی زیرساخت متورس است که انتظار می رود به یک صنعت 800 میلیارد دلاری تا سال 2024 برسد.

با توجه به این که شرکت‌های بزرگ چین قبلاً موارد استفاده از بلااک را تجربه کرده‌اند، Levi-Lotan گفت که بازار واقعاً بر ClearX تأثیری ندارد زیرا “ما خارج از این چرخه هستیم.” اوان کرد که روابط و مشتریان ClearX بررسیً شرکت‌های بزرگ هستند، و بنابراین “در مورد ایجاد ارزش بیشتر است.”

نوشته دیگر :   8 روش ساده برای رهایی از استرس【آپدیت2023】

نه فقط یک بازار نزولی

تولک گفت: “راهی رمز برای دستیابی به نوآور”.ی جدید، آزادی بیشتر، مالکیت بیشتر … شاید کمی قدیمی باشد.”

چنین پاسخی برای شرکت کنندگان در صنعت بلوک چین بی معنی است. به هر حال، همه آنها در این امر هستند زیرا آنها راسخ بر این باورند که فناوری قرار دارد هر آنچه را که در مورد پول، مالکیت دیجیتال و موارد دیگر می‌دانیم تغییر می‌دهد. با این حال، Miretzky پیش‌بینی می‌کند که «نسخه‌های مایکروسافت Web3.0 را دید» اما «بازی‌ها را برای ما گذاشت!»

وقتی از تولک پرسید که آیا فکر می‌کند Metaverse بر روی بلوک چین ساخته می‌شود یا خیر، تولک با قاطعیت پاسخ داد: بله، کاملاً. او افزود که “یکپارچه سازی داده ها هدف Metaverse است”، بنابراین ساخت جهان دیجیتال واقعی با استفاده از بلوک چین بهترین مسیر است.

هر چه تعداد افرادی که بیشتر سرمایه گذاری روی رمز و هکرها بیشتر می شود به فزاینده ای برای انجام می دهد، به عنوان بهترین خدمات ارائه شده در کانون توجه قرار گرفته است. وقتی از نعیم پرسیده شد که نگهبانی کریپتو در بازار صعودی بعدی چگونه خواهد بود، نعیم پاسخ داد که یک MPC (محاسبات چند طرفه) کیف پول بهترین شرط است.

 

 

ما همیشه می شنویم که بلوک چین چگونه آینده است و می تواند ارزش زیادی برای صنایع مختلف فراهم کند. لوی لوتان گفت که بخش‌های مخابرات، مراقبت‌های بهداشتی و انرژی از فناوری بلوک‌چین سود می‌برند، زیرا درگیر «سیستم‌ها و گردش‌های کاری قدیمی که دهه‌ها پیش از راه‌اندازی شده‌اند» هستند.

با بازگشت به ماهیت چرخه‌های بازارهای کریپتو، NFTها نقش مهمی در آخرین بازارهای صعودی دارند. Miretzky معتقد است که دوره پیشرفت بعدی خواهد بود که پیوستن به بازی‌های بعدی خواهد بود، در حالی که دوره قبلی توسط کارت‌گران سفته‌باز ارز دیجیتال ارسال می‌شد.

شاید مهمتر از آن، او می‌بیند که «بسیاری از بازی‌های Web3.0 دیگر سعی می‌کند بازی‌های بهتری بسازند تا بهتر برای بلوک چین استفاده کنند. ما سعی می‌کنیم برای زمانی که [بازی‌ها] می‌آیند آماده باشیم.»

در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که این خرید شده است که کوین بیس “از مدت ها قبل اسرائیل را به عنوان کانونی از استعدادهای قوی و رمزنگاری به رسمیت شناخته شده فناوری است.”

https://hoseinifinance.com/blog/financial-markets/