چکاپ های لازم در سن 50 سالگی و بالاتر

هنگامی که شما معاینه سالانه خود را, دکتر شما سوال بپرسید, بررسی شما, و به شما تست به دنبال مشکلات بهداشتی در اوایل, زمانی که اغلب راحت تر برای درمان.

اولین گام در فیزیکی سالانه

معاینه سالانه با دکتر خود رفتن بیش از سابقه سلامت خود را شروع می شود. او از شما خواهد پرسید که چه احساسی دارید و چه علامتی داشته اید. پزشک همچنین ممکن است در مورد سابقه سلامتی خانواده شما سوال کند.

سپس یک معاینه فیزیکی خواهید داشت که پزشک شما:

اندازه گیری وزن و قد و شاخص توده بدن (شاخص توده بدن)

چک نشانه های حیاتی مانند درجه حرارت و ضربان قلب خود را

به نظر می رسد به چشم و گوش و بینی و گلو

مناطق مختلف بدن را فشار دهید تا اندازه اندام های شما احساس شود و به دنبال هرگونه توده یا تغییرات دیگر باشید

رفلکس های خود را با یک چکش لاستیکی کوچک بررسی می کند

با استتوسکوپ به قلب و ریه های شما گوش می دهد

پزشک ممکن است بیشتر از نزدیک در مناطق خاصی از بدن خود را بر اساس چه نشانه شما گزارش و جنسیت خود را نگاه کنید.

تست هایی که باید در هنگام معاینه انتظار داشته باشید

شمارش کامل خون. این تست تعداد گلبول های قرمز خون و گلبول های سفید خون و پلاکت ها را در نمونه ای از خون شما اندازه گیری می کند. این می تواند مشکلات مانند عفونت و کم خونی و اختلالات خونریزی و سرطان خون پیدا کنید.

بررسی فشار خون . هر فرد 40 ساله و بالاتر نیاز به بررسی فشار خون یک بار در سال دارد.  در این تست پزشک یا پرستار یک کاف را به دور بازوی شما می پیچد و باد می کند. دستگاه اندازه گیری فشار در شریان های خود را هنگامی که پمپ قلب خود را.

نوشته دیگر :   چگونه هنگام خرید، وایت برد با کیفیت را از بی کیفیت تشخیص دهیم؟

غربالگری کلسترول . هر فرد 20 ساله و بالاتر باید هر 4 تا 6 سال یک بار تست خون کلسترول انجام دهد. هنگامی که شما بیش از 40, دکتر خود را خطر 10 سال خود را برای بیماری های قلبی یا سکته مغزی محاسبه. بسته به این خطر ممکن است به بررسی های مکرر کلسترول نیاز داشته باشید.

غربالگری دیابت. هر فرد 50 تا 70 ساله که دارای اضافه وزن یا چاقی است باید تست دیابت داشته باشد. پزشک می تواند شما را از نظر دیابت با یک تست اندازه گیری سطح قند خون شما پس از 8 تا 12 ساعت ناشتا یا یک تست 1 درجه سانتیگراد که به طور متوسط قند خون شما در طی 2 تا 3 ماه گذشته نگاه می کند بررسی کند.

جهت چکاپ سالمندی و حافظه میتوانید به وب سایت کلینیک حافظه همیشه سبز مراجعه کنید.