اهمیت یادگیری زبان انگلیسی و خرید کتاب زبان

مطمئنا یادگیری یه مهارت و توانایی، یعنی باز کردن درهای جدیدی در زندگی که می تونه شما رو به خواسته و رویای خود نزدیک تر  کنه.
گاه این اکتشافات اثرات کم و گاه اثرات بزرگی بر زندگی می ذارن. یادگیری زبون، از اون دسته مهارتای خیلی فرق داره که اثرش پایدار و پاداشش شک نداشته باشین غیرقابل وصفه. یادگیری زبون یعنی آشنایی با تغییرات جهان دور و بر و شناخت بهتر مسائل روز و درک مباحث و موضوعاتی که شاید قبل از یادگیری زبون یه نگرانی و مسئله عجیب به نظر می رسید. بخاطر این، آموزشگاهای بسیار جورواجور و زیادی در سرار جهان به تدریس و آموزش زبانای جور واجور می پردازن و نویسندگان و استادان دانشگاهی هم به تالیف و نوشتن کتابای آموزشی در این مورد مشغول هستن.

چیجوری یادگیری زبون زندگی شما رو تغییر میده؟

مهم نیس چه زبانی رو قراره یاد بگیرین، مهم اینه که یادگیری زبون فصل جدیدی رو در زندگی شما شروع می کنه، فصلی که شناخت جهان جدید، فرهنگ نو و هم قرار گرفتن در راه موفقیت رو شدنی می کنه.

یادگیری یه زبون جدید موجب بالا رفتن اعتماد بنفس و تضمین کننده یه زندگی با کیفیته. شما در این راه دوستان جدیدی پیدا می کنین و وارد یه محیط بسیار متفاوت و جذاب میشین و حتی شاید قبلا فکرش رو هم نمی کردین که یادگیری یه زبون جدید بتونه اینجور راه زندگی شما رو در برابر عوض شه.
حتی اگه دوست دار سفر کردن باشین،‌ امتیازات این واسه شما دو چندانه، چون وقتی زبون جدیدی رو یاد بگیرین، می تونین فرصتای جدیدی رو واسه خود بسازین و برابر با میل و خواسته خود کشتی زندگی رو هدایت کنین. باید به یاد داشت که فرصتا هیچوقت به خودی خود ایجاد و آماده نمی شن، بلکه باید با ارتقای سطح مهارت و روش تفکر خود فضای رشد و پیشرفت رو درست کرد.
یادگیری زبون جدید هم دریچه ایه به سمت ایجاد فضای رشد، جداگونه از محیطی که در اون زندگی می کنین.

هر زبون یه شخصیت داره و نوع بیان رفتار و عقاید با اونم فرق داره.
ساختارهای دستوری و واژگان در هر زبون به شما روش فکر کردن و نوع نگاه متفاوتی رو می آموزد.

یکی از مراحل یادگیری زبون قبول تغییرات شخصیتیه، که علارغم بعضی اشتراکای فرهنگی و ساختاری میان زبانای جورواجور، به نوبه خود خاص هر زبانه. تحقیقات هم ثابت کرده که یادگیری زبون جدید اثرات شناختی بسیار بر آدم داره، چون آدمایی که به دو یا چند زبون صحبت می کنن، می تونن جداگونه از بافت و محیط زبانشناسی دور و بر خود، فکر کنن. پس، یادگیری یه زبون جدید (مثلا زبون انگلیسی) می تونه راه اندیشه و زندگی شما رو از این رو به اونو کرده و آینده محتمل و دلخواه دیگری رو پیش پای شما بذاره.

نوشته دیگر :   ۱۰ عادت به ظاهر بی ضرر که سلامتی ما را به خطر می اندازد

با این حال، یکی از مشکلات اصلی در مورد یادگیری یه زبون خارجی،‌ جفت و جور کتابای با کیفیت و اورجینال زبون انگلیسیه چون که با در نظر گرفتن مشکلات سیاسی و اقتصادی الان همین خود هزینه خیلی زیادی رو واسه مخاطب به بار می آورد. پس جفت و جور انگلیسی که دارای کیفیت و قیمت مناسب باشه یه نگرانی اساسی و مهمه چون خیلی از کتابای چاپ شده و افست در کشور با در نظر گرفتن قیمت نه خیلی مناسب،‌ از کیفیت مطلوب هم بهره مند نیستن. پس، قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و دسترسی ساده از مهم ترین مشکلات یادگیری یه زبون خارجی به حساب میان.

و اما چیجوری قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و دسترسی ساده محقق می شه؟

انتشارات جنگل با بیشتر از سه دهه فعالیت مامن زبون آموزان زبانای جور واجور بوده.
هر سال صدها عنوان در مورد آثار داستاتی، غیر داستانی، آموزشی و دانشگاهی به زبون اصلی و دقیقا مشابه کیفیت کتاب اصلی و البته با قیمت بسیار مناسب و تخفیفای ۳۰ تا ۴۰ درصدی به چاپ و فروش می رسه و در اختیار علاقه مندان قرار میگیره.

از مهمترین ویژگی انتشارات جنگل، چاپ کتابای به روز از نویسندگان و مولفین مشهور و معروف در سطح بین المللیه. تا حالا انتشارات جنگل بیشتر از ۴۰۰۰ عنوان کتاب در مورد آثار داستانی، غیرداستانی،‌ و و دانشگاهی منتشر کرده  که این خود مبنی بر فعالیت بزرگ و همه جانبه این نشره.

مطمئنا و بدون هرگونه بزرگ نمایی و گمانه زنی،‌ انتشارات جنگل یکی از فعال ترین و بزرگترین ناشرین ایرانه که طیف خیلی از کتابای جور واجور در بخش ادبیات و آموزش زبانای خارجی از جمله منابع مهم و معتبر آزمونای بین المللی زبون مانند آیلتس، تافل، و… رو با بهترین کیفیت و قیمت مطلوب در اختیار علاقه مندان قرار میده.

در سال ۹۷، انتشارات جنگل با چاپ ۷۷۷ عنوان کتاب در زمینه های جور واجور ادبیات داستانی، غیرداستانی، آموزشی و دانشگاهی فعال ترین نشر ایران لقب گرفت.